RubberBand首個大型歐洲巡演 與散落各地港人團聚 (23:09)

文章日期:2023年02月13日

RubberBand將於3月底舉行其成軍以來首次大型巡迴音樂會,首站將會去到英國倫敦及曼徹斯特。主音6號直言得知將要舉行巡迴音樂會的消息時,需要好一段時間來消化,他表示:「 今次有一種好大嘅期待,嚟睇我哋嘅觀眾,應該好多都係喺呢段時間離開咗我哋呢個城市嘅香港人,呢種團聚一諗起係好感動。」

《RubberBand Ciao World Tour 2023》歐洲站的行程,3月24日(英國倫敦)、3月26日(英國曼徹斯特)、3月28日(德國柏林)與 4月2日(荷蘭阿姆斯特丹)。倫敦與曼徹斯特的兩場音樂會,將會於能容納過萬人的會場舉行,而柏林與阿姆斯特丹的兩場演出,安排了全企位演出,務求與樂迷作超近距離接觸。將一個大型音樂會移師到海外絕非易事,6號直言對自己的體力是一大考驗:「因為喺香港做嘅時間,有啲咩去應對,都係喺呢度嘅同事、手足幫我哋去應對。我哋成個團隊坐飛機去到咁遠嘅地方時,好多都要靠自己,就係呢啲既興奮又有啲緊張嘅。」

這是RubberBand成軍以來首個大型巡迴音樂會,他們有感而發:「我哋始終係一隊樂隊,心入面有好多殿堂嘅樂隊,佢哋都會行巡演嘅路,我哋組成樂隊以來、出道以來,終於achieve到呢件事。」RubberBand指想起將能跟大家見面,這件事將會實現,想想都已很感動。而為了作好準備,6號表示會調整好自己身體,足夠的休息。由於屆時人在外地,不能如在香港舉行音樂會時,請得針灸師為其放鬆肌肉,故6號表示或會向相熟的中醫預先拿取能舒緩其喉頭及聲帶的中藥。

大會暫時只公布了4站演出地點,今年會巡演到更多地方,稍後陸續公布。6號希望隨團的攝影團隊能為他們好好紀錄一切:「呢個紀錄係深情嘅紀錄,真係見我哋穿洲過省,穿越唔同國家,翻過重洋大海,嚟到英國、德國、荷蘭去做呢個演出。我心入面係覺得將整個巡演過程拍成一個紀錄片,係一個好正好正嘅事嚟。」他表示將此行紀錄下來,將來公映也好,於網上播放也好,總之是不想浪費這個特別的深情紀錄、一個成就實踐的紀念。他另有計劃,完成荷蘭站演出後,會去波羅的海三國或是東歐的波蘭旅行。

(即時娛樂)