跟張致恒屢傳婚變 雯雯:由頭到尾都未正式分開 (14:21)

文章日期:2023年02月14日

張致恒(Steven)與老婆區燕雯(雯雯)2019年結婚,育有3子。兩公婆關係時好時壞,幾年間屢傳婚變,昨天(13日)雯雯在社交平台跟網民互動玩「Let's talk」,有網民問她:「點解分咁多次都會一齊番嘅?」

雯雯回答對方:「由頭到尾都未正式分開,我一直都係話我單方面計劃緊,但係計劃之中,一定要係對小朋友最好先能夠實行,所有嘢我都安排緊計劃緊,一個家庭有小朋友唔係自己想點,就可以即刻實行到,𠵱家每日大家都好努力,做好爸爸媽媽呢個角色。」

有網民再問:「你同老公關係好返嗎?」她回應:「其實都冇話有冇好唔好,大家每日角色都係爸爸媽媽,好多嘢唔係單方面,需要睇吓有冇心改變。」

另外有網民讚她3個囝囝都好靚仔,她多謝網民讚賞,有網民指大仔可以做童星,雯雯便說:「有人搵佢,可以試下﹗」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕張致恒 區燕雯