新四十二章|孖陳豪凌晨拍「全裸」落水戲 譚凱琪捱凍 煲薑茶暖胃 (18:12)

文章日期:2023年02月14日

由陳豪、龔嘉欣(Katy)、鄭子誠、江嘉敏、周嘉洛、鄺潔楹(Judy)、譚凱琪(Zoie)、糖妹(黃山怡)、林景程及易宇航等合演的《新四十二章》,昨晚(13日)劇情集中在章經(陳豪飾)與Frances(譚凱琪飾)感情線上。

章經無意中發現Frances妹妹患怪病,愛妹心切的Frances打蛇隨棍上要求章經影「假結婚相」,希望妹妹看了能安心。章經拍婚照期間表現侷促,但隨著與Frances到母校走了一轉、意外地救了一隻狗、及與Frances清晨落海暢泳後,感情發展一日千里。

昨晚「Fran經」感情線甚有睇頭,除了有型男美女婚照Look,2人落海暢泳情節亦吸睛,Zoie近乎背部「全裸」演出之餘,更因劇情講述陳豪怕Zoie被人「睇蝕」全相,在海中攬實Zoie,相當親密。

Zoie受訪時透露,拍攝落水戲前,做足打底工夫,並謂該場戲最難忘是「夠凍」:「拍嗰時係凌晨5點幾6點,因為一朝早未有太陽,就算有都唔會好猛,仲要落水,真係有啲凍。其實呢場唔係全裸,拍嘅時候我著晒肉色上、下身打底先至落水。」

陳豪與Zoie為了該場落水戲,於深夜時間已於海灘等埋位,帶著「受死」心情落水的陳豪,全程表現「冇眼睇」,Zoie不斷傻笑掩飾緊張,又向工作人員透露已煲定薑茶暖胃,陳豪聞言笑說:「希望我拍完仲有知覺。」昨晚不少搞笑位均落在陳豪身上,尤其衫褲被偷後,要拿著Zoie外套遮重要部分「逃」回住所,更令不少網民拍案叫絕。

(即時娛樂)