伍詠薇自爆上月雙腳突然腫如豬蹄 不痛惟脹至小腿位置 (14:03)

文章日期:2023年02月16日

快將踏入54歲的伍詠薇(伍姑娘)今日在社交平台透露她在農曆年期間發生「新春發過豬蹄症事件」,圖文並茂表示年初三(1月24日)那天雙腳突然腫脹得很厲害,連小腿也脹起來。她說︰「隻腳脹到就嚟好似想爆開咁樣,但係又唔痛喎,仲要脹到去小腿,真係嚇到我驚冇咗對靚腳。」伍姑娘說她光顧開的醫療中心卻年初五才開市,令她有如熱鍋上的螞蟻,非常擔心。她終於等到中心開門,後來在主診醫生、痛症治療師及復位師的幫忙下找出病源及接受中西治療,雙腳終於完全康復。不少網友留言送上慰問,又追問伍姑娘為何雙腳會突然腫起來,建議她下次如遇上此情况,要即時睇急症。伍姑娘對網民表示︰「好難喺呢度解釋俾你知,但係唔係水腫咁簡單,但係佢哋有本事搞掂好。」有網民追問是否有炎症,她說︰「的確有炎症嘅,當然仲有其他原因啦。已經處理好問題,所以唔使擔心,依家每個星期都去保健。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕伍詠薇