廉政狙擊|胡定欣女強人造型夠霸氣 靠「忍」功演活角色 (22:09)

文章日期:2023年02月16日

由黃宗澤、吳卓羲、王浩信、譚俊彥、陳展鵬、胡定欣、蔡思貝、林夏薇和黃智雯等主演《廉政狙擊》,將由2月20日起,逢周一至五晚九點半翡翠台播映。

《廉政》早前在內地已率先開播,胡定欣在劇中亦正亦邪角色—屠敏,令不少網民眼前一亮。在劇中為求報仇耍盡心機兼不擇手段的屠敏,表面上是集團大老闆,身邊圍著一班忠心能幹下屬。為了演活女強人角色,定欣每次出場都化行妝,兼且套裝或晚裝相當Sharp醒,獲讚有「超強氣場」。

問到定欣在角色造型方面,有否給予任何意見或出動私伙時,她說:「今次服裝由劇組服裝指導負責,雖然第一次合作,但都好夾,佢為我安排嘅衫,完全畀到我有做老闆感覺。」

由於屠敏角色有著慘痛成長經歷及過去,為人有心計之餘亦有情有義,令定欣成功在內地播映期間贏盡好評,定欣受訪時亦坦言,屠敏角色相當有難度:「呢個角色好多時都好需要忍耐,因為咁先可以達到佢嘅終極目的,就係討回公道。而呢個角色最難亦係忍耐,因為過程入面,佢會遇到好多刺激到佢嘅嘢,例如要忍住啲壞人,忍到最後一刻,同埋面對失散多年嘅至親,明明見到佢哋,都不能相認,呢啲感覺係幾辛苦嘅,加上個角色嘅過去好沉重,自己作為觀眾去睇(個故仔),都感受到好多傷痛。」

(即時娛樂)