新四十二章|糖妹親身上陣拍打戲揮灑自如 江嘉敏遭周嘉洛嫌棄 (22:24)

文章日期:2023年02月16日

由陳豪、龔嘉欣(Katy)、鄭子誠、江嘉敏(Kaman)、周嘉洛、鄺潔楹(Judy)、譚凱琪(Zoie)、糖妹(黃山怡)、林景程及易宇航等合演的《新四十二章》,昨晚(15日)劇情圍繞「屍體離奇發現」及為「四十二章經」解謎兩大情節。

劇中歡喜冤家柯仔(周嘉洛飾)與Mon姐(江嘉敏飾)拍住上放笑彈,除了上演壁咚及樹熊式死纏,更化身「Man in Black」深入虎穴進行調查,可惜遭臥龍幫成員活捉兼被吊起;最終危急關頭,曉嵐(糖妹飾)率領施朗(戴耀明飾)及Zoie(鄺潔楹飾)殺到,柯仔二人才逃過大難。

糖妹首度拍打戲,但無論姿勢、眼神相當到位,夠殺氣之餘,其中反身翻騰兩周半倒掛金鈎、以及繞「牆」一周兩大招式揮灑自如,拳拳有力,監製Joe(陳維冠)大讚糖妹打得出色,並指她昨晚一集所有動作戲,全部親身上陣。

問到糖妹為何身手如此矯捷時,她笑言:「人短身手會矯捷啲㗎,真係關事㗎,同埋呢幾年有做Gym,起碼下盤好穩,加上武指喺2個月訓練入面,不斷教我哋點樣做動作會靚啲,同埋點樣可以保護自己唔好受傷,加上食下宵夜又打下,時間好快過,係興奮多過辛苦。」

糖妹笑言自小已恨做「女俠」,她透露當收到監製「打女令」時很開心:「一聽到阿Joe要我做『最矮又最打得嗰個』,我就𦧲飯應。」

另外江嘉敏與嘉洛的「半天吊」,亦拍足一整晚通宵,不過江嘉敏事後笑指比拍攝「神行百步」輕鬆:「不過因為吊住條頸嗰條係麻繩,所以都有少少血痕。佢哋個個都以為係化妝,咁仲好,成件事好真實。」

談到在劇中與嘉洛有不少埋身接觸,她笑指二人多年前已有合作,加上同樣玩得,故此甚有默契,她笑指私下遭嘉洛嫌棄:「同佢合作唯一尷尬係,因為我劇入面剪咗個好短嘅髮型,加上用嚟Gel頭嘅Product都係男仔用嘅,所以我一行埋嘉洛爺身邊,佢就會話好大陣男人味,話自己好似畀男人摸緊咁。」

(即時娛樂)