盧瀚霆千字文分享做老闆感想 曾閃過放棄念頭 感謝神徒推動力 (22:23)

文章日期:2023年02月18日

MIRROR成員「教主」盧瀚霆(Anson Lo)上月創立自家服裝品牌,一眾「神徒」(粉絲暱稱)紛紛搶購產品,大部分服飾甫上架,即被一掃而空。今晚(18日)9點,教主在社交網撰千字文,分享創立自家服裝品牌感想。

Anson Lo坦言開始籌備自家時尚品牌時,沒想過會是現在的規模:「因為本身只係諗住做一啲自己自豪嘅設計同cutting,低調慢慢上架,即使收益多同少,起碼完成咗自己夢想嘅第一步。」但後來他受到一位好重要的前輩上司說話啟發:「Anson Lo你一係就唔好做,一做就一定要做到最好!」結果他決定重新計劃所有事情﹑產品種類量﹑更多不同設計及聘請專人幫手等。

Anson Lo直言籌備過程中勁辛苦:「每日除咗錄新歌、排舞、拍廣告,其餘空檔時間都留晒畀ALLOVER,每次開會七至九小時,至凌晨三點,第二日早上七點開工,身體同頭腦都好疲累。」

他表示每件設計都要跟廠商來回至少5﹑6次檢查,加上拍攝工作中突然要臨時作關鍵性決定:「對我呢個一開頭對布料、廠家、尺寸、色板數字、生意係零概念嘅人嚟講,實在係好傷腦筋,好怕質量唔夠好,數量唔夠多,無法滿足到所有人,腦海真係經常閃過放棄嘅念頭,但每次一諗到大家著起我嘅衣物,落力支持我嘅新品牌,我又點可以兒戲,點可以放棄?」

當Anson Lo之後見到貨品實物後相當感動:「因為全程參與設計同統籌嘅衣物,終於攞上手摸到,覺得幾個月成team人嘅努力係冇白費。」最後Anson Lo感謝每位支持他的粉絲和朋友,亦感激大家的耐心體諒:「係你哋推動我將冇可能變成有可能,Chapter 1只係一個序幕,希望嚟緊嘅Special Edition會帶到一啲驚喜俾你哋。」

工作忙爆的Anson Lo,亦曾被「教母」追問:「你又唱歌跳舞,又做戲,又拍嘢,又做老闆,幾時肯休息?」Anson Lo承諾大家不會因為任何事情,而影響到他熱愛的演藝事業:「可能休息嘅時間的確係會少咗,但上堂學習、岀歌演戲,一定會依舊盡全力去做。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕盧瀚霆 教主