5歲囝囝愛頹廢 林盛斌帶兒子街邊公園仔開餐︰真係好浪漫 (12:28)

文章日期:2023年02月19日

林盛斌(Bob)日前出席中學師生聚會,再見讀書時視為女神的老師後,再跟5歲孻仔道申(Jaye)享受父子間的浪漫。

阿Bob今日在社交平台分享與兒子在公園內開餐的照片,透露太太黃乙頤(Pearl)帶了二女、三女去澳門參與舞蹈表演,大女約了朋友晚餐,剩下他和孻仔撐枱腳。他問Jaye晚餐想吃什麼,豈料Jaye說︰「我想喺街邊食嘢,因為可以睇到啲人同埋啲車吖嘛!」阿Bob遂提議︰「咁不如再頹廢啲啦!」Jaye回答︰「好呀,我最鍾意就係頹廢。」阿Bob於是帶Jaye去佐敦買了兩盒外賣,然後走進上海街與寧波街的公園仔開餐。阿Bob說︰「一邊聽住隔籬枱嗰個阿叔播緊李龍基嘅歌,一邊食我個黑椒雞扒腸仔飯炒底同佢個腸蛋麵。唔係講笑,成件事,真係好浪漫。」

好友謝安琪留言︰「真係好浪漫﹗」許俊豪亦說︰「成件事簡單,但好幸福。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕林盛斌