李駿傑預告將推出今年首支新歌 監製王雙駿讚係勤力之鬼 (13:04)

文章日期:2023年02月19日

MIRROR成員李駿傑(Jeremy)去年終於擁有自己的個人單曲,先後推出《半》、《九》及《阿波羅》3首歌,成績不錯,更在新城勁爆及商台叱咤頒獎禮上獲得佳績,分別奪得「勁爆我撐新人獎」及「生力軍男歌手金獎」。踏入2023年,Jeremy繼續在音樂路上出發,快將推出第4首個人新歌。他昨天(18日)在Instagram限時動態透露︰「錄完音啦﹗如無意外,就係等成品啦﹗」

Jeremy在另一則限時動態轉發了音樂人王雙駿拍攝他正在錄音的照片,並留言「寫歌嗰個好厲害」。王雙駿在其帖子中說︰「今日唔使咁早喇...... 成11:00a.m.先開始,用咗兩個session淨係錄和音,一個人一把聲唱咗十幾條track,仲要係差不多全首歌都有!辛苦晒﹗李駿傑2023第一首歌,就快有得聽。勤力之鬼,呢個唔係歌名。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕李駿傑 王雙駿