商台DJ梁文禮明讚暗踩梁詠琪演唱會 遭網民斥「雙面人」 (12:16)

文章日期:2023年02月20日

梁詠琪(Gigi)一連三場紅館個唱昨晚(19日)圓滿結束,連日來不少圈中人捧場支持,包括許冠傑﹑王大陸﹑周秀娜﹑蔡卓妍﹑張繼聰﹑謝安琪﹑泳兒﹑關心妍和湯怡等,而商台DJ梁文禮(阿禮)亦是首場的觀眾。

當晚他在Ig限時動態發文,讚Gigi個唱造型好靚,然而他在私人facebook發文,則和Ig發文大相逕庭,阿禮在私人fb勁踩Gigi演唱會:「個flow差﹑歌編得差﹑舞差」,甚至批Gigi唱功差:「連《愛自己》都入唔到呀﹗」阿禮又謂當晚自己看到坐立不安,他有讚Gigi短髮造型好靚兼好襯她,身形亦好好:「將啲醜嘅衫都carry得好,好似呢件『着上一張抹完鼻血嘅紙巾』咁。」

消息曝光後旋即發酵,阿禮被網民狠批他是「雙面人」,紛紛湧到他的Ig洗版式留言:「Gigi依個演唱會真心唔差囉﹗」﹑「你就係拎(擰)轉背就話人嗰個?唔畀個讚你都唔得喇」﹑「想知道你私底下點評價姜濤,anson lo」﹑「真係好心寒,人前人後兩個樣」﹑「如果言行一致 我諗大家都無咁大反應」﹑「佢今日紅過梁詠琪條裙」。

(即時娛樂)

相關字詞﹕梁文禮 梁詠琪 雙面人