馮允謙拍個唱主題曲MV 化身開心博士 研製「快樂菌」散播正能量 (13:34)

文章日期:2023年02月20日

「唱作王子」馮允謙(Jay Fung)將於下月舉行首次個人紅館演唱會「JAYPOP LIVE@COLISEUM  馮允謙演唱會 2023」,隆重其事,特別製作演唱會主題曲《入場人士注意》,亦是2023年首支派台歌。他在MV化身開心博士,研製快樂菌感染全世界,散播正能量,拯救不開心的人,而MV最尾Jay更送上驚喜。

新歌《入》特別為紅館演唱會度身訂做,亦是Jay今年首支主打歌,他參與曲、詞和監,並邀請陳考威、SeaTravel、Oscar和Young Hysan等合力,為演唱會主題曲發功。

拍攝MV當日,大約20位喪屍妝扮的演員參與,他們由酒吧場景、滾軸溜冰場、實驗室追到街頭,Jay飾演的發明家研製「快樂菌」散播正能量,Jay說:「今次MV唔使跳舞,但有一組動作,喺MV裏面不停做,我希望到時演唱會上,台下觀眾都可以同我一齊做,一齊投入呢首歌,感染快樂氣氛。」

Jay續說: 「今次個MV故事同演唱會主旨好相似,喺MV裏面嘅我係個發明家,見到世界變到好壞,啲人唔開心,所以發明快樂病毒,感染所有人。我希望入嚟睇演唱會嘅觀眾都感染到,好投入我個騷,變得更快樂!」

Jay在拍攝現場亦好似MV的角色一樣,與飾演喪屍的年輕人打成一片,雖然拍攝10幾小時,又熱又累但仍有說有笑,還影大合照留念。Jay收工離場前,他們一邊吶喊「JayFung JayFung」一邊送他離場,非常熱情。至於MV最後,Jay向導演自薦,以喪屍妝壓軸亮相,希望為Fans送上驚喜。

演唱會舉行在即,Jay心情既興奮和緊張,早前放假飛加拿大探望父母親友,共聚天倫後充滿能量,他說:「今次只係休息咗幾日,我當然好想再放長啲假期,真係太耐無放長假。不過我都好感恩,開騷前竟然有假放喎,好開心。休息完返嚟,個腦好清𥇦,工作更加投入,我又再充滿力量!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕馮允謙 入場人士注意