梁文禮開咪向梁詠琪道歉 稱好支持Gigi:我係向佢示愛 (14:48)

文章日期:2023年02月20日

商台DJ梁文禮被踢爆在私人facebook留言狠批梁詠琪(Gigi)演唱會,但在其公開的Instagram限時動態則勁讚Gigi好靚,被網民斥他是「雙面人」﹑「人前人後兩個樣」,引起公關災難。

今天(20日)如常返商台開咪主持《叱咤樂壇》,除了親自解釋事件外,他還透過Vani(雲妮)寫了段長文給Gigi道歉。

節目甫開始時,梁文禮便說:「我仲繼續坐喺直播室,首先祝Gigi演唱會成功,亦都有好多樂迷鍾意呢個演唱會,帶畀佢哋好多時間上面嘅Rundown﹑好多回憶,我同梁詠琪﹑演唱會團隊以及買飛入場嘅觀眾,講聲唔好意思﹑亦都對唔住,自己喺私人平台睇完第一晚後,好肉緊,有好多嘢...呢度應該要點樣做﹑啲歌曲上面呢度斬咗一半﹑會有少少自己意見,就係自己平台好肉緊咁樣,傳媒就話狠批梁詠琪演唱會咁樣,我都希望呢個回應,大家可以接受﹗

一個演唱會當然有唔同面向,大家點接收,當然觀眾有自己選取,我希望可以再以另一個角度,如有機會嚟緊有DVD,我再想睇一次呢個演唱會,我接收到好多樂迷信息話:『你睇唔到啲乜嘢呀?』我可能我座位角度睇唔到,希望可以再次欣賞呢個騷。

同埋我本人同梁詠琪本人冇機會聯絡到,冇佢電話或聯絡方法,我透過Vani傳咗好大段文字畀梁詠琪,希望佢可以接受我嘅道歉啦﹗我有話畀佢知,點解我咁肉緊表達我對呢個騷意見,希望佢可以消化,希望嚟緊Gigi有新歌﹑有新演唱會嚟到叱咤樂壇嚟到﹗

由佢過去4次紅館演唱會,加埋Sam(許冠傑)仲夏夜狂想曲,每張CD﹑單歌派台,我都有細心聽,某程度上我唔係作為一個Outsider﹑一個叱咤樂壇主持去狠批一個演唱會,而我都係好鍾意梁詠琪嘅歌,佢嘅歌陪住我好多生活上經歷,好多種種問題,我都好肉緊當中聽到乜嘢,所以先有咁嘅回應。」

梁文禮表示傳信息想向梁詠琪示愛:「我真係支持梁詠琪,希望佢完騷後,或者透過Vani可以一齊傾偈見面,我都冇話要同佢樹敵。佢有六呎高,佢大量應該比一般人多,希望Gigi好好放假。」

另一主持謝茜嘉問他有沒有補充,梁文禮說:「每日返到商台,𨋢口一開,有個對聯,我哋會望到,係商台座右銘:『話到口中留幾句,理從是處讓三分』,係當年何佐芝先生提醒大班(鄭經翰)凡事留有餘地,大班離開商台後,呢個對聯繼續掛喺直播室門口,我哋每日返嚟做節目又好,喺我哋生活講任何意見都好,要好好思量呢個對聯先作出下一步。」

對於梁文禮在電台開咪一事,Gigi經理人說:「Gigi剛完成演唱會,我讓她這幾天在家好好休息。事情就讓它告一段落吧!謝謝外界對演唱會的好評,整個團隊都很振奮,Gigi也在不斷力求進步,大家有目共睹。大家都放低向前行吧」告一段落吧!謝謝外界對演唱會的好評,整個團隊都很振奮,Gigi也在不斷力求進步,大家有目共睹。大家都放低向前行吧。」

相關新聞:商台DJ梁文禮明讚暗踩梁詠琪演唱會 遭網民斥「雙面人」

(即時娛樂)