《命案》Lokman型爆現身柏林影展 偕林家棟行紅地氈 (17:53)

文章日期:2023年02月20日

由影帝林家棟﹑MIRROR隊長Lokman(楊樂文)首度合作,伙吳廷燁、陳湛文、伍詠詩、黃文慧、古天農等合演的電影《命案》,獲邀參展今年度柏林影展特別展映單元(Berlin International Film Festival- Berlinale Special)。電影創作團隊包括監製杜琪峯、導演鄭保瑞、林家棟及Lokman,昨天(19日)出席柏林影展的世界首映。

鄭保瑞繼電影《智齒》後,以《命案》再度參選柏林影展,他說:「好開心能夠帶《命案》來柏林電影節同國際嘅觀眾見面,睇到好多記者朋友同觀眾對《命案》都好感興趣,亦對Lokman同家棟演出表示讚賞。對於這部電影來講,係非常好嘅開始,希望之後會走得更好更遠!」

同為《命案》及《智齒》男主角的林家棟,出席柏林影展紅地氈時表示:「多謝導演同電影公司,讓我能夠遠赴柏林,出席《命案》嘅國際首映禮,能夠參與其中,確實與有榮焉,衷心祝福導演再創佳績。」

Lokman繼演出《狂舞派》和《狂舞派3》後,第3度參演電影。Lokman對《命案》能入圍被譽為歐洲三大影展之一的柏林影展,感到喜出望外:「今次嚟到柏林影展,有幾樣嘢好深感受。其中喺訪問嘅時候,聽到導演同家棟嘅對答,聽到佢哋對電影嘅深入、著迷,都令我自己不其然覺得要再諗多好多好多。真心嘅,唔係擦鞋,唔係吹水!另外就係世界首映戲院,係60年代嘅建築,嗰種濃厚嘅味道,令今次影展之旅儀式感加強幾倍,最後就係喺一個幾百人嘅影院入面,睇住自己嘅演出,結局之後我打咗一個好長、好特別嘅『冷震』。知道可以參與柏林影展,係有一種驚喜開心,參與完柏林影展,係有一種幸福。」

(即時娛樂)