中年好聲音|梁浩銓獲父母原諒現身撐場 李玟胞姊李思林被淘汰 (17:55)

文章日期:2023年02月20日

無綫節目《中年好聲音》昨晚(19日)播出第12集,是第五部曲首回合《雙人合唱!二選一離場!》,昨晚一集起,新設MVP獎項,最終由「最強黑馬」羅啟豪獲得,李思林則被淘汰。

昨晚一集最大焦點,是上集哭求父母原諒的梁浩銓。是集浩銓孖住曹敏寶化身限定情侶,獻唱《從不喜歡孤單一個》,獲得76分。上集親手寫道歉信兼送上錄影入場券求父母原諒的浩銓,最終得償所願,獲父母原諒兼放下芥蒂,現身錄影現場送上支持,令事先不知情的浩銓感動爆喊,並在台上真情剖白:「好耐冇見過你哋,但我真係冇勇氣同你哋講,我會好努力做番好你哋嘅仔,我會令你哋重新信任番我、接受番我,寫嗰封信我真係用咗好大勇氣,好想你哋原諒我。」

快將為人父的浩銓續說:「希望嚟緊可以同番你哋、細佬同埋佢嘅小朋友,同埋你哋大仔(指自己)個孫,你大仔準備做爸爸喇,好想同你哋一家團聚,同你哋一齊食番餐飯,可唔可以呀?」

梁爸爸和梁媽媽看見兒子浪子回頭,露出欣慰表情,梁母更坦言已原諒了他:「我哋已經放低架喇,我哋今日嚟即係代表支持你,你繼續努力啦。」浩銓的感人剖白引爆全場淚水,感性的肥媽與車婉婉亦忍不住落淚。

合唱《當愛已成往事》的羅啟豪、李佳愈戰愈強,兩人一唱一和勁合拍,肥媽拍手讚好聽,最終獲得86分全晚最高分,嘉賓評審鍾鎮濤說:「聽聽吓都唔記得咗自己係評審,特別係啟豪,呢隻歌好難唱,但佢好似冇嘢咁,好舒服咁唱出嚟,真係冇得頂,Bravo!」伍仲衡則說:「睇住李佳一路咁進步,令我刮目相看。」

其實啟豪當日身體抱恙,賽前還指自己不在狀態,最終臨場發揮表現出色,更勇奪MVP獎項,認真犀利。

合唱《Endless Love》的支嚳儀(Venus)、涂家堯同樣表現亮眼,兩大顏值擔當在台上瘋狂放閃,Venus更出手摸大隻仔涂家堯的勁爆胸肌,2人獲得85分佳績,是全集第二最高分數。

至於合唱《相逢何必曾相識》的李思林和何博文,則只獲70分,成為全晚最低分,經評審退席商議,認為思林在最近兩集雖然有明顯進步,惟她與博文比較進步空間有限,故決定淘汰她。

(即時娛樂)