新四十二章|鄭子誠展示不協調舞功 葉凱茵感激監製贈感人求婚場面 (13:20)

文章日期:2023年02月21日

由陳豪、龔嘉欣(Katy)、鄭子誠、江嘉敏(Kaman)、周嘉洛、鄺潔楹(Judy)、譚凱琪(Zoie)、糖妹等合演的《新四十二章》,昨晚(20日)劇情可謂遊走甜蜜天堂與傷心地獄,一算(鄭子誠飾)欲與小琳(葉凱茵飾)拉埋天窗,小琳更暗中自掏三十萬幫補一算,情節感人。

一算逗小琳開心,聯同「炒股12成員」、租客們、章經(陳豪)及柯仔(周嘉洛飾)等,上演浪漫求婚大龍鳳;眾人以不同造型又唱又跳,畫面繽紛開心。正當以為一算與小琳大團圓,小琳在試婚紗當日離奇墮樓,送院後情况危殆。為幫小琳打氣,一算強忍傷心在家中舉行狂歡派對,生性孤寒的他,更一反常態賣大包益街坊,令Mon姐(江嘉敏飾)等更為擔心。

談到求婚場面,絕對是落足心思,除了舞蹈及走位明顯經過悉心編排,全場逾20個角色造型亦是用心製作,除了陳豪的神父Look,「索爆新娘」李君妍(飾演助教Edith)、「反串」譚永浩(飾演電腦奇才勝基)、及「睡衣」蘇麗明(飾演馬太)均相當搶眼。

在場口中感動落淚的葉凱茵,事後笑言流的都是真眼淚,她一再感激監製Joe之餘,更打趣著老公「反省」:「呢場戲超級感動,我老公冇咁做過,佢睇到真係要反省下,多謝監製寫場咁好嘅戲畀我留念。」曾有「秘書王」之稱的葉凱茵,2002年透過參選港姐入行,至今參與劇集作品超過140部,升呢人母後近年多飾演媽咪。

葉凱茵受訪時指小琳是其近年最喜愛角色,並笑言鄭子誠是其母親偶像:「好多謝監製,今次角色唔單止有發揮,仲可以扮吓靚,又有感情線,我真係好耐未做過呢類角色。現實中我媽咪好鍾意音樂情人鄭子誠,所以可以同到音樂情人拍拖我好開心。」

子誠繼《七公主》的「生果舞」後再度「身手大開」,他受訪時自嘲「手腳不協調」,並指「生果舞」對他來說難度極高;子誠又透露是次是將咸豐年的Disco舞步晒冷:「嗰場舞啲音樂我好熟悉,都算係跳番我Disco年代啲舞,自由發揮都叫容易啲。最大難度係有番咁上下年紀喇,但呢場戲拍咗好耐,我不斷跳完又跳,跳完又跳,我跳完呢個差唔多斷氣咁滯。」

(即時娛樂)