呂方分享跟梅艷芳陳百強軼事 提2歲囡囡甜入心:有女萬事足 (19:01)

文章日期:2023年02月22日

呂方將於今年3月4日及5日,假紅館舉行演唱會,賀入行40周年,呂方接受好友歐信希主持的電台節目《傾心相聚》訪問,2人交情匪淺,相識達40年,當年15歲的歐信希與年長幾歲的呂方,在1983年參加第二屆新秀歌唱比賽,歐信希入了15名,呂方獲得冠軍。 

他們更是已故歌唱老師戴思聰門下,歐信希12歲時,曾跟戴老師學唱歌,呂方於1983年在黎小田介紹下,戴思聰成為他的歌唱老師,歐信希笑言是呂方師兄,當年一起參加比賽,歐信希表示呂方甫開聲便無懈可擊,呂方表示自己當年很離群,相當古板:「我經常坐埋一邊,又唔合群,好Cool,你哋個個都好新潮,我好薯嘜,頭髮長,唱歌仲著中山裝。」 

呂方在訪問中向歐信希講了一件初入行很少提及的難忘事,他說:「我記得1984年突然間話要去登台,有梅姐(梅艷芳)、蔣慶龍,未知係咪大家工作證未能及時辦好,入境時全部人被扣留咗喺一間房8小時,因為有梅姐在場,時間就好快過,8小時不停跳舞唱歌,梅姐仲完全唔驚,話大不了就返去,喺8個鐘之後,終於有人救咗我哋出去,順利入境。」

此行登台的最後一站是英國,呂方還有分享一則興奮逸事:​ 「喺倫敦酒店見到文質彬彬、官仔骨骨嘅靚仔,當時佢著住長褸,擔支煙蹺起腳,只睇到佢嘅側面,原來係陳百強,​我第一次見陳百強,​好靚仔又好有型,我即刻起身想衝埋去簽名,但公同事撳住我,叫我唔好失禮,話我係新秀,唔好咁衝動。」

入行40年,呂方亦拍過幾部劇集,歐信希問呂方如有機會再拍劇,想演什麼角色,呂方竟說想做衰人,但歐信希問呂方想演喜劇或悲劇時,他說不要演悲劇,他解釋:「一把年紀拍喜劇好啲,年紀大就好想開心,我連睇戲都唔想睇悲劇,𠵱家對住個女,日日都做緊喜劇。」

歐信希與呂方多年來仍愛唱歌,對於樂壇獎項,呂方說:「再攞唔攞獎,對我嚟講仲有咩作用呢?畀個終身成就獎或金針獎也不用了。我有一啲歌曲大家鍾意,開演唱會仲有人聽,就已經好幸運,最開心係我有一個女,一世人都諗唔到會發生嘅事,𠵱家先發覺我好鍾意家庭﹑好鍾意小朋友。」

訪問中,呂方提到2歲半囡囡就甜入心,更講了從親手入產房剪臍帶,到捱更抵夜餵奶經歷,不過呂方樂於付出,現時囡囡2歲半,是否已比較輕鬆些?他說:「囡囡朝早一起身,就來拍醒我,由佢出世開始,我就長時間都唔夠瞓,以前冇眼袋﹑𠵱家有眼袋,但有女萬事足﹑有妻亦萬事足。」

(即時娛樂)