《殺手廢J》陳湛文控訴不公 港版「爭取」二字成禁語 (23:12)

文章日期:2023年02月22日

ViuTV劇集《殺手廢J》於上周三(15日)播映大結局,此劇在台灣由LiTV線上影視同步跟播上架。日前被發覺大結局其中一場J(陳湛文飾)在公司向經理(火火飾)控訴不公平的戲,香港版與台灣版的對白有不同,疑因「爭取」被視為敏感詞而在港版被消失。

《殺手廢J》是「無制限OT編集団」的「格仔導演」劉諾衡(Mike導)與編劇麥可暉合作,《殺》劇播映期間,Mike導曾在Ig限時動態呻:「當『爭取』兩隻字都可以成為禁語,今次我真係笑唔出了。」不過,他沒有解釋所指故引起揣測。在劇集大結局後,有發覺其中一幕戲J的對白,港版與台版有分別。

「休班記者」Fb帳號帖文提到「《殺手廢J》港、台版本大不同」,台版J面對官僚架構與不公向經理大控訴,台版見經理說:「其實你兩手空空咁行入嚟同我傾,你要嘅嘢,我都會畀你。」J反駁:「你唔會」而經理答:「我會,但你冇試過... 」他未講完J已向他開槍掃射。J激動說:「我試過啦!兜口兜面同你爭取又試過,同成班大大爭取又試過,結果呢?你有理我咩?冇呀!我喺呢間公司試咗好耐啦!」但港版卻有不同剪輯,J說:「我試過啦!結果呢?你有理我咩?冇呀!我喺呢間公司試咗好耐啦!」原裝版他先後提到兩次「爭取」也被刪剪。武指梁博恩在Ig上載拍攝花絮片段也見這幕戲,而J跟經理的對白正是台版一樣。

對於「爭取」是否敏感成禁語,記者先後向ViuTV公關、《殺手廢J》監製賀志良、編劇麥可暉與導演Mike查詢,只有Mike簡單回覆《明報》:「冇乜嘢再補充。」

《殺手廢J》播映前Mike導與團隊在製作特輯中說初心,Mike提到是踩住綫去做製作,觀眾一係好鍾意或好唔鍾意。他說:「我覺得要嘗試才可以撞出新嘢,這部劇也是循這方向去做這件事。想拍一個抽離於香港這地方的故事,聽到呢件事,起碼有80分係諗咗會瀨嘢嗰邊啦!驚咩啫,唔鍾意咪唔鍾意囉... 大膽並唔係一件錯事,係我唔做就錯嘅事。唔想自己咁快冇咗初心,我一定可以做得更好。」

(即時娛樂)