Uncle Ray喪禮|許冠傑感哀痛:佢係我摯友 譚詠麟:教識我哋音樂品味 (20:12)

文章日期:2023年02月23日

有「樂壇教父」之稱的Uncle Ray(郭利民),今天(23日)於香港殯儀館舉行喪禮。Uncle Ray生前好友許冠傑(Sam)﹑譚詠麟(阿倫)和杜麗莎分別拍片悼念他。

Sam說:「Uncle Ray係我摯友同老師,對佢嘅離開我係十分哀痛。Uncle Ray對音樂界貢獻係非常重要,係推動香港音樂發展嘅重要人物,佢嘅離開係香港音樂界一大損失,希望佢家人節哀順變,Uncle Ray喺天國繼續佢嘅音樂世界。」之後Sam還自彈自唱幾句英文歌,並說:"We Love You,Uncle Ray~"

阿倫則說:「Uncle Ray係教識我哋音樂嘅品味,我哋成班溫拿早期聽嘅英文歌,全部喺佢嗰度學番嚟,同埋佢嘅節目畀我哋好多歡樂,多謝您﹗」杜麗莎則唱出英文歌悼念Uncle Ray,並贈飛吻給他。

相關新聞:Uncle Ray喪禮|採天主教儀式 徐小鳳張學友劉德華贈花牌致哀

相關新聞:Uncle Ray喪禮|歌神許冠傑到殯儀館致哀:好傷心

(即時娛樂)