《噬亡村》柳樂優彌自爆喜歡梁朝偉:希望有一日能見到佢 (19:24)

文章日期:2023年02月23日

鄭裕玲(Do姐)今天(23日)在社交網貼出訪問日劇《噬亡村》,兼憑電影《誰知赤子心》膺康城影帝的柳樂優彌足本訪問。

《噬亡村》在港獲不少劇迷喜歡及正評,大讚劇集氣氛及演員演技,Do姐問他如何面對正面評價?柳樂說:「因為平時好少機會聽到日本以外觀眾意見,雖然日本都得到好高評價,但聽到喺亞洲都備受好評,真心覺得參演咗一部好好作品。(Do姐:接拍角色前,有沒有看過漫畫原著?)我係接到呢個工作後先開始睇。(Do姐:拍攝時有沒有覺得緊張?)雖然係恐怖故事,但拍攝現場充滿創造性,好有朝氣,喺拍攝現場各方正面能量影響下,拍攝過程充滿火花。」

Do姐表示柳樂優彌拍該劇拍了5個月,而且很難抽離角色,柳樂優彌直認不諱:「係嘅,今次拍攝期長達5個月,我最近先回復原來嘅自己,回復日常生活中,感受到樂趣嘅自己。(Do姐:拍攝時沒有吃肉是否真有其事?)冇,我有食燒肉。(Do姐:打鬥場面事前有沒練習過?)我有學武道,喺設定上呢個角色有學柔道,喺呢點剛好吻合,唔似拳擊或泰拳咁樣打法,武道咁樣嘅打鬥方式,正好適合今次劇集,呢個正是同角色相似及吻合地方。」

由於第一季埋下太多伏線,連Do姐也禁不住問他是否有第二季?柳樂則大賣關子:「如果有就好了,的確會咁諗。(Do姐:你也不知道?)我仲未知道。(Do姐:尾集最後一幕你有沒有被『那個人』捉到?)可能﹗我也想如有延續就好了,請大家期待﹗」

Do姐問他拍完《噬亡村》後有什麼計劃?柳樂說:「拍一齣同是亞洲人遠距離戀愛如何?與香港女生,還是算了...我演的多數係懸疑或暴力類型作品角色,今後如果能演出寫實劇就好了,香港嘅監製請多多指教,與其話係遠距離戀愛,其實係話亞洲人之間交往,談戀愛都好,點講呢?或者留學生角色都好,有關唔同文化聯繫嘅電影,有冇香港監製會拍?(Do姐:非常好,好值得期待)我好鍾意梁朝偉,希望有一天能見到他。」

(即時娛樂)