中年好聲音|阿倫《小風波》變拯救婚姻神曲 嗌吳大強做「師弟」 (13:16)

文章日期:2023年02月24日

無綫《中年好聲音》周日(26日)晚播出一集,將展開第五部曲次回合《譚校長金曲!爭入12強!》,「樂壇校長」譚詠麟擔任嘉賓評審,15強選手則輪流獻唱校長經典金曲爭入12強。另本回合設有「校長室」(即危險區),最低分3位選手,要進入「校長室」等待校長指導,隨時有機會被淘汰。

今集出場名單是《小風波》周吉佩、《無邊的思憶》羅啟豪、《水中花》龍婷、《愛多一次痛多一次》魏嘉信、《愛情陷阱》支嚳儀、《酒紅色的心》曹敏寶、《情憑誰來定錯對》吳大強及《忘不了你》鮑聖光。15強選手愈唱愈強,今集出場的8位選手當中,將會誕生三位80+選手及一位90+選手。

談到金曲大家耳熟能詳,譚校長笑言:「好多人講話我嘅歌好易唱,因為卡啦OK成日都唱,但真係唱過就知道,係好睇唔好食,因為我嘅Range由低至高都幾闊。」

縱橫樂壇逾半世紀的譚校長,原來不少經典金曲背後均有着鮮為人知的故事,是集校長將會逐首歌跟大家娓娓道來。例如改編自Air Supply《All Out Of Love》的《小風波》,校長便說:「有一年演唱會,有一個朋友囈我唱呢隻歌,因為佢同太太有啲問題,可能要離婚,之後(我唱完)佢哋唔單止冇離婚,仲生多兩件。」

獻唱《情憑誰來定錯對》的吳大強,則原來和譚校長有淵源!大強在台上自爆曾和校長踢過波:「喺旺角球場踢過,我以前係踢元朗預備組同埋流浪青年。」校長聞言大感驚喜說:「咦?原來同過隊喎,咁你係我啲師弟嚟架喎!」大強聞言笑謂:「都係差一、兩年啫。」

(即時娛樂)