姜濤認曾被負評致情緒困擾 感謝大家批評 繼續用作品說話 (15:17)

文章日期:2023年02月24日

男團MIRROR今天(24日)齊腳出席保險公司活動,神隱近2個月的姜濤亦終於蒲頭,成為焦點,姜濤起初也表現拘謹兼不時頭耷耷,但一輪熱身後即展示笑容。

姜濤受訪時被問到腳患康復進度?他說:「幾好幾好,仲物理治療,大家唔使擔心。(被影到維園打波,怕不怕觸動患處?)噚晚受傷後首次返去維園打波,係朋友叫到,唔驚再受傷,因為打籃球重要過生命,自己打時都就住就住,但睇片就唔覺就住。」

姜濤上月初亮相叱咤頒獎禮,其肥胖身形及演出備受爭議,問他是否情緒受困?他說:「講唔係就一定假,我覺得大家都講得幾啱。(減肥過程辛苦?)還好,但我更會畀心機醫好隻腳,隻腳唔好番,做唔到好多嘢。」

問他這段時間如何調節心情?姜濤說:「開頭有睇電話及睇應該要睇嘅嘢,認同所有人講嘅嘢之後就冇睇。(看到負評如何?)開頭一定都有(唔開心),但幾多謝大家咁樣批評,我覺得幾好。(怎改進?)慢慢嚟,用作品說話。」

對於隊友柳應廷(Jer)和呂爵安(Edan)有份角逐今屆香港電影金像獎最佳新演員,姜濤卻未能入圍,問他有沒有不開心?他說:「咁又冇,咁又冇,成為演員係好長嘅路,有機會拍戲已經好好,自問演戲經驗唔多,所以開心就好,老實講阿Jer入圍提名,佢喺戲中做得好過我,因為我個角色一部分做自己,佢嘅係全新角色,Edan都係。」

另外,姜濤承認以1800萬置業,但否認搬屋避世傳聞:「我都買咗樓,點會再搬呀?嗰個假嘅﹗」

相關新聞:MIRROR齊腳出席活動 姜濤神隱兩個月終蒲頭

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕姜濤