盧瀚霆消化梁文禮言論 AK稱意見好壞 有助MIRROR進步 (17:16)

文章日期:2023年02月24日

商台DJ梁文禮被揭是「雙面人」,在社交網的私人帳號指梁詠琪的演唱會表現差,但在另一個公開帳戶則大讚她好靚;及後有報道又指出,梁文禮轉載有關「姜濤、盧瀚霆翻唱張國榮作品」的報道並指︰「集體強姦張國榮作品。」

MIRROR今天(24日)出席活動,教主盧瀚霆(Anson Lo)為此事回應:「其實我冇佢(梁文禮)私人Account,所以我睇唔到,每次出歌都有好同差嘅Comment,如果Comment係差嘅,自己都要消化,大家最關心係唱功方面,永無止境嘅進步。(不開心?)冇話唔開心,唔止只係呢個Comment,其實未出《偷情》之前,好同唔好(意見)都有,每次出歌都係咁樣,所以都好習慣。」

副隊長江𤒹生(AK)亦說:「MIRROR入行4年,我哋出歌前會去商台派歌,已認識阿禮,佢私下有畀好多唔同Comment我哋,有好有唔好,佢私人Account我哋唔方便評論咁多,始終係佢Private Account,大家都想我哋再做好啲。」

對於梁文禮亦曾踩MIRROR周邊商品樣衰?隊長楊樂文(Lokman)說:「我覺得靚同醜見仁見智,集百家之大成,希望做到最好Version畀大家睇,遲啲我哋畀多啲工夫﹑畀多啲意見,可能大家又鍾意多啲。」

AK接着說:「MIRROR出道幾年都接受好多唔同抨擊,好同唔好意見,都幫我哋成長同進步,反而乜嘢都唔講,件事更加唔好,大家就冇改善空間。(阿禮表面讚暗地踩?)阿禮私下真係會同我哋講,話我哋廣東話咬字唔好,都當面講過,佢係DJ係專業,會接納意見,善意批評會接受同改善。」

相關新聞:「教主」訪問期間不適見暈 盧瀚霆到醫院檢查:別擔心我

相關新聞:姜濤認曾被負評致情緒困擾 感謝大家批評 繼續用作品說話

(即時娛樂)