魏浚笙首支派台歌 成為兩台冠軍歌:得來不易極度珍惜 (12:27)

文章日期:2023年02月26日

魏浚笙(Jeffrey)甫加入樂壇的首支派台歌《第一個迷》,在流行榜獲得佳績,先後登上商台叱咤903專業推介以及新城勁爆本地榜冠軍歌,可喜可賀。Jeffrey《第一個迷》在903專業推介上榜8星期,終於登上冠軍位置。

Jeffrey在社交網撰長文有感而發:「人生第一首歌,第一個冠軍歌,多謝大家成為我嘅《第一個迷》(歌迷)多謝 @cr881903 嘅鼓勵肯定同推介,令到更多人可以聽到我把聲,鍾意唱歌是一直以來的興趣,當你開心又唱歌,唔開心又唱歌,尷尬又唱歌,好大壓力都係唱歌,到做到擁有自己第一首歌係一件完全唔敢想像嘅事。」

Jeffrey表示入行後儲到少少錢,距離目標又行近了,好像可以試下幫自己圓夢:「趁青春趁後生,唔好令自己後悔,由零到逐漸成形再呈現起大家面前,過程嘅種種困難都變得甜蜜,多謝造就呢首歌嘅每個單位。」

他續寫道:「我好記得Wyman(黃偉文)前輩講過,要好好珍惜自己嘅green,因為可能幾年後,已經會變成另一樣嘢,而呢樣嘢亦係最珍貴的特質,多謝你嘅鼓勵,我會繼續保持初心。多謝Phil(林奕匡)義不容辭喺好短時間寫咗咁多好歌俾我,幫我奠定咗一個好好嘅起步。最後一定係我嘅監製Edward,幫我將最後嘅所有嘢呈現出嚟,造就而家聽到嘅version。

當然唔少得多謝陪我一齊癲呢個project嘅弟兄姊妹,有太多疼錫我哋嘅人,無你哋每一位灌注力量係我哋身上,有些事情就未必可以做到,愛你們。最後,嚟緊一定繼續努力做更多作品,只要有一個歌迷想聽,我都會繼續唱。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕魏浚笙 第一個迷