群星齊捧《愛我別走》黃子華籲勿買黃牛飛:壞人不擇手段 (16:28)

文章日期:2023年02月26日

由黃子華和林海峰合演的《愛我別走》,前天(24日)假西九文化區戲曲中心大劇院正式公演,一眾文化藝術界、劇場界及演藝界明星名人親臨欣賞,星光熠熠。

公演首兩天眾星雲集,出席嘉賓包括林青霞、鍾楚紅、毛舜筠、陳慧琳、林嘉欣、佘詩曼、張繼聰、謝安琪、MIRROR成員呂爵安(Edan)、楊樂文(Lokman)、邱士縉(Stanley)、陳瑞輝(Frankie)及邱傲然(Tiger)、霍啟剛、潘燦良、蘇玉華、蘇施黃、金燕玲、唐詩詠、黃德斌、王宗堯、黃智雯、泥鯭@RubberBand、阿偉@RubberBand、趙善恆@ToNick、黄又南、方力申、當奴@艾粒、劉天蘭、岑寧兒、余安安、張叔平、奚仲文、文念中、梁李少霞、毛俊輝、胡美儀、韋羅莎、張銘耀、麥沛東、朱栢謙、楊詩敏(蝦頭)、馮祿德、邵美君、何啟華、黃正宜、趙慧珊、黃溢濠、盧鎮業、顧定軒、胡子彤、吳肇軒、吳嘉熙、栢天男、張蔓莎、張蔓姿、朱鑑然、余潔滢、洪卓立、劉沛蘅、林家熙、謝茜嘉、梁泰來、盧覓雪、阮子健、蘭茜等。

另外,黃子華今天(26日)在社交網發文,再度呼籲大家不要買黃牛飛:「人生,買唔到飛已經唔開心啦。去買黃牛,仲要買到假飛,嚟到場館先知,入唔到去,只能夠企喺門口到喊,真係聞者心酸,聽者流淚。以上,係我哋大會監製話俾我聽昨晚(25日)發生嘅事。唔好買黃牛,金錢事小,壞人不擇手段,傷心難過事大。保重保重。」

(即時娛樂)