MC張天賦揭紅館騷後曾對唱歌失去感覺 自評未有資格做導師 (19:50)

文章日期:2023年02月26日

MC張天賦上個月在紅館完成3場演唱會,之後他小休兼去旅行充電,MC返港後前天開Ig直播,跟網民及賦二代(粉絲暱稱)互動,MC足足開了1.5小時Ig直播,期間他彈結他和彈琴,自彈自唱多首經典歌曲,令網民聽出耳油。

有網民問他最近有沒有趣事分享?MC說:「冇呀,反而完咗紅館騷後,突然之間發現對唱歌失去感覺,要用時間喺心理上作出調整,冇乜特別,𠵱家叫好番啲,就係咁。」

有網民問他平時如何養聲?他說:「平時就係唔保養把聲,所以咪差囉,大家如果成日用到把聲嘅人,醫生建議飲多啲水﹑唔好飲凍嘢﹑唔好食辣嘢,同埋Feel到喉嚨有痰時,會咳咳兩聲,其實都係傷聲帶行為,大家要小心啲。」

接着有網民問他何時去英國開騷?MC說:「等我紅啲先啦,要喺其他地方儲夠Fans,先可以去嗰個地方開。(可不可以不行可愛路線?)我不嬲都唔行可愛路線,我係行平民﹑貼地﹑率真路線,其實我係多方面路線發展。」

有網民問他會否考慮做導師?MC認真表示:「我覺得自己唱歌未必完全成熟,有啲地方我自己用錯(方法)咗都唔知,我未有資格(做導師),驚教壞人哋,我唔學唱歌原因,好睇你係邊一派,佢哋真係要揀啱門派,如果唔係嘅話,可能個唱法唔係你啱嘅唱法,反而仲衰。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕張天賦 紅館