陳豪盼挑戰史實古裝劇 跟陳茵媺「錫婚」 分享婚姻保鮮法 (19:36)

文章日期:2023年02月27日

陳豪於無綫劇《新四十二章》演中文系教授章經,近年他拍的劇以喜劇為主,他笑說:「我性格幾適合拍喜劇,比較亂嚟,傻更更比較容易拿捏,有這個元素喺度,我本身就係一個笑話!」

拍劇多年,陳豪演過很多角色,原來他最想挑戰演史實古裝劇,他說:「我覺得今時今日透過娛樂都可以放入教育,睇劇當中又可以吸收一啲資料而學到嘢,令觀眾更得益,呢個係我最想做。我最想演秦始皇,從小已經欣賞呢個人物,有好亦有唔好,性格複雜,就係最吸引我嘅地方。」

既要忙拍劇及搞咖啡生意,還要分身照顧小朋友,如何能當成功時間管理達人?陳豪說:「人人每日都只有24小時,只要管理好時間,做乜嘢都事半功倍,凡事有緩急輕重之分,就清晰去劃分處理事項的先後次序,太太(陳茵媺)絕對係好幫手,所以係My Queen。」

陳豪和陳茵媺結婚快10年,與太太依然恩愛,陳豪表示沒特別為愛情保鮮,但和太太以保護大家之間關係為首要:「其實大家都可以做到,無論拍拖也好、結婚好耐都好,最緊要係千祈唔好講或做任何事破壞對方感覺及關係,好多人嗌交會直接反擊針對對方弱點,我哋從來冇呢啲事發生,已經好少嗌交,事事企喺對方立場去諗,當然會有意見不合,最佳方法係冷靜落嚟,互相理解同畀空間大家,仲要保持溝通。」

(即時娛樂)