陳湛文重演《國產零零漆》引星爺注意 肥腸反串向袁詠議致敬 (22:05)

文章日期:2023年02月27日

陳湛文近日工作不斷,早前他跟徐浩昌(肥腸)合作為為港鐵拍攝有關環保訊息的廣告,為吸引觀眾,兩人戲仿經典電影《國產零零漆》造型及橋段。陳湛文在片中重演周星馳的對白和語氣,希望會令對方留下印象,他說:「因為周生呢排社交網站成日都覆訊息,所以我會將今日嘅造型、擺埋Pose傳訊息畀佢,問周生仲記唔記得係邊套戲!」他又稱如果可以跟周生合作就做咩都得,在現場偷師已經好正。

陳湛文因劇本吸引答應演出,期待模仿經典,在拍攝現場看到肥腸竟是最大挑戰。他說:「其實拍呢個廣告都唔需要點『溫書』,因為對呢幾套戲實在太熟喇,所以呢次最大考驗就係對手,對住肥腸做『靚靚』真係考驗到我嘅專業。」

廣告中肥腸飾演「袁詠儀」,他稱借廣告向前輩致敬,認為大家唔會嬲。他表示平日搭港鐵,不時向「眼望望」的乘客「投懷送抱」,還主動邀請合照。他稱以前搭港鐵周圍去,現在他會留意有沒有人認出他,說:「有時同人四目交投,我就知佢認得我喇,有啲小朋友怕怕醜醜咁,我就會主動咁問佢哋係咪想影相!」他又爆料拍這廣告最開心是重演前輩的角色,陸續還有兩部電影的經典場面重演,他跟陳湛文玩得更癲更放。

(即時娛樂)