個人MV中最大型製作 柳應廷為新歌做跳唱擔當 (22:00)

文章日期:2023年02月28日

柳應廷(Jer)推出新歌《從零開始的新世界》,跳出過去框框,首度參與作曲部分,更成為MV中的跳唱擔當。

Jer首次參與作曲,請來曾為他創作《MM7》的樂隊The Hertz主音Herman,極速一小時完成旋律創作;歌詞則邀請首次合作的Oscar,共同譜寫出以和諧大世界作主題的作品。Jer說︰「有次睇完電影《阿凡達》,覺得套戲不論配樂畫面都好勁,令到我好想做到一首關於民族、慶典嘅歌曲,希望可以帶到正面、正能量畀觀眾。香港好少呢類型嘅音樂,我覺得大家需要一首朝早聽完好醒神,好有能量嘅歌曲。我想做到好似《獅子王慶典》劇場嘅歌曲咁,送畀廣東歌樂迷。迪士尼都有呢類型嘅歌,但廣東版冇,今次我就做一首。」

為了要呈現出大世界、慶典的感覺,《從零開始的新世界》MV場景也炮製成Jer夢想中的Wonderland。Jer盛讚製作團隊︰「廠景好精緻,搭到好似一個森林,好靚,一嚟到見到忍唔到Wow﹗得唔得㗎,咁靚﹗原本幻想好原始部落, 好似阿凡達世界,點知依家好似伊甸園,所以我都好期待MV出嚟嘅樣貌係點。」

除了場景,今次還有舞蹈員及小朋友參與大型歌舞場面。Jer開心表示︰「每個角色造型好可愛好靚,又有一啲小朋友喺度跳舞,同我嘅構思好似。世界大同,有大朋友小朋友,大家建立咗一同理念嘅世界,感覺好有希望。」與小朋友合作向來有難度,Jer卻說︰「冇想像中咁困難,大家都好聽話,又聽老師指示,另外好多謝家長願意畀小朋友嚟參與呢個MV。」今次MV是Jer過去作品中製作最大型的一次,他特別感激每位幕後的心思,還有舞者們助他完成跳舞部分。

談到在MV中成為跳唱擔當,Jer笑言︰「我一身舞技,只係過去冇騷出嚟﹗隱藏咗咁多年嘅舞功,終於用得着﹗成為今年嘅跳唱男新人,大家都撐我,你撐唔撐我?」三年前第一首個人單曲《水刑物語》也是在2月28日推出,今次再次選擇同月同日推出《從零開始的新世界》,Jer解釋︰「三年後嘅今日再由另一個起點出發,呢首歌係一個好好嘅開始﹗」

(即時娛樂)