新四十二章|揭「七彩奪命沙」幕後製作花絮 鄺潔楹幫陳豪撥鼻毛 (13:20)

文章日期:2023年03月01日

無綫劇《新四十二章》明晚(2日)播出大結局,昨晚(2月28日)一集,章經(陳豪飾)與一算(鄭子誠飾)率領螢嬌(龔嘉欣飾)、Mon姐(江嘉敏飾)及Zoie(鄺潔楹Judy飾)等,正式展開尋寶之旅,過程緊張刺激又搞笑。

原來都叔(鄭家生飾)與Nasa(糖妹飾)決鬥前,將真古琴寄了給Mon,眾人最終發現藏在古琴中的「積木」可變成「立體鎖匙」,並成功打開寶藏之門,可惜甫進內即面對重重機關考驗,昨晚尤以「七彩奪命沙」最為精彩,眾人需要在遭沙活埋之前,想出彩沙頭上銅盤內圖案的關鏈,就在千鈞一髮,阿嬌突破盲腸講出答案。

原來要拍攝這個「七彩沙」機關並不容易,由尋沙開始已難關重重,監製Joe(陳維冠)受訪時透露:「度橋嘅時候係覺得開心嘅,因為涉及解謎、機關,希望觀眾睇嗰陣可以玩埋一份,有份新鮮感喺度,但到真係執行時係頭痛,啲七彩沙已搵好耐,最後要喺第二度運過嚟。」Joe又指由於沙堆有一定重量,為保障演員拍攝時的安全,劇組特地搭建大型支架撐住各人,並為各演員做定頸套以防有沙漏入身體,以減輕演員承重量。

Judy憶述拍攝難處:「有啲小工具幫輕我哋承受沙嘅重量,但個身點都會入咗一半沙,我哋每個人拍完返去沖涼時,都有唔同顏色嘅沙喺個身度,我算好少少,我比較細粒,所以被安排騎喺子誠嘅膊頭度。」

Judy指自己是所有演員中,唯一雙手活動自如的人,更成為陳豪專屬「鼻毛修正員」:「拍到差唔多尾聲,大家都已經畀沙堆到上頸時,突然close up話見到阿Mo(陳豪)條鼻毛突咗出嚟,因為其他演員對手都喺沙入面,淨係得我對手自由;但因為我同阿Mo都有段距離,變咗我要跨過啲沙、再伸長隻手去掂阿Mo個鼻。我隻手又唔係特別長喎,我又唔係好知條鼻毛喺邊,搞到我係咁喺阿Mo個鼻度撩嚟撩去,但阿Mo咁都冇嬲,好有氣量。」

昨晚及今晚集數出現的所有機關,都是工作人員在廠景以人手搭建,有些更是「真機關」,相關場口拍攝時間更接近一星期。Judy與子誠便有幸成為其中一個「真機關」用家,Judy憶述謂:「工作人員事先有測試過個機關係咪安全,我哋跌落去個位仲有軟墊添,但可能試嗰個人同我重量唔同,我跌落窿時直頭係飛咗出去咁滯,淨係見到我對腳。」

(即時娛樂)