教主邀神徒挑戰《MONEY》舞步 盧瀚霆:為自己愛的事繼續衝 (13:49)

文章日期:2023年03月01日

MIRROR成員「教主」盧瀚霆(Anson Lo)近日忙宣傳新歌《MONEY》,MV上架未到1星期,已有近280萬點擊,成績不俗。教主還邀請神徒(粉絲暱稱)玩#AnsonLoMoneyChallenge,他在Ig留言:「其實點跳都得,全身/上身/淨係影手做MONEY手勢都得~最緊要開心,因為喺片中可以同你地有互動感覺~)拍完post岀嚟tag我,記住要Hashtag #AnsonLoMoneyChallenge,我會撳入呢個Hashtag欣賞你哋嘅作品~去我story睇我示範啦~同我一齊玩,『好冇』?」

Anson Lo在Ig限時動態表示,在回家車程中看完不少神徒作品後,他大讚:「我好喜歡﹗今天的感覺令我回想起之前和你們分享過的一句說話:"Work hard for your loved ones.",為愛自己的人﹑為自己愛的人,為自己愛的事繼續衝。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕教主 神徒 盧瀚霆