隱形戰隊|跟馬國明相隔12年再合作 陳展鵬演反派 充滿新鮮感 (15:18)

文章日期:2023年03月01日

陳展鵬(煎Pan)在無綫新劇《隱形戰隊》飾演奸角,他透露最開心是相隔12年後,以「身分互換」形式再與好友馬國明合作:「我好記得我喺無綫第一套做男主角嘅劇係《真相》,當年馬國明喺最尾嗰幾集做反派,我同佢都friend,會一齊踢波,當年好多謝佢支持我客串做反派,嗰時我已經講,希望將來有套劇馬明做主角時,我又可以做番反派,客串又好主位又好,呢個係我其中一個喺TVB最大心願。」

談到相隔多年再演奸角,煎Pan最希望觀眾能期待和覺得有新鮮感:「咁多年冇做過反派,我一路以嚟最希望就係畀到觀眾新鮮感,所以做咩角色都冇所謂,反派、小角色、客串或反串都好,最緊要觀眾覺得陳展鵬有新鮮感,因為我哋一年裏面可能出幾套劇。」

根據官方連日來釋出的宣傳片,飾演擅長迷惑人心的康勝天(煎Pan飾),舉手投足及眼神滿是氣場,就連對白都相當有霸氣:「我康勝天,最鍾意就係啲無可能嘅嘢變成事實。」

(即時娛樂)