黃劍文20歲愛貓離世 周慧敏出席Tripper「畢業禮」 (19:32)

文章日期:2023年03月01日

唱作歌手黃劍文養了逾20年的愛貓Tripper,因腎病於上周五離世,昨天(2.28)黃劍文為Tripper舉行「畢業禮」,出席者包括黃劍文經理人以及同屬愛貓之人周慧敏等。黃劍文感激生命中能遇到Tripper:「就像我的專屬天使,經常安安靜靜的陪伴我,好多個通宵瞓梳化睇電視、煲劇、閱讀、睇書...你都在陪伴我,當我喺低谷唔開心嘅時候,你為我打氣,幾年嚟你最愛睡在我的手臂,我已經成為咗習慣,瞓覺嘅時候你會望住我,守護住我瞓覺,好多個早上起身,見到嘅就係你。」

黃劍文讚Tripper又乖又叻又堅強:「你讓我看見美麗嘅生命,你嘅堅強教我堅強,你同snubs相依為命多年,我會代你愛錫同好好照顧snubs,我哋暫時分開,喺天國再見啦﹗多謝你帶比我好多好多好多美好嘅回憶。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕黃劍文 周慧敏 畢業禮