請1日假去旅行|孖陳嘉慧朝聖搭訕勝地 周奕瑋出動撩女仔 (12:58)

文章日期:2023年03月02日

無綫節目《請1日假去旅行》今周播出的是「東京篇」,由兩大日本通周奕瑋(Jarvis)、陳嘉慧(Erica)擔任主持。

今(2日)晚播出的第一集,Jarvis、Erica從東京成田機場落機後,乘搭Skyliner到上野下榻酒店,Jarvis介紹大家到業務超市購買平價飲品,2L的礦泉水盛惠約4.5港元,罐裝咖啡亦只要2.5港元,相當便宜。

行程首個晚餐,Jarvis、Erica出發到銀座歎Omakase,別以為銀座一定好貴,人均只需8740日圓(約500港元),餐廳格局及食物質素絕不欺場。

講到在銀座歎平價Omakase,Jarvis受訪時透露:「當地嘅電視台都有嚟採訪,我哋好努力練好啲日文同佢哋做訪問,點知最後佢都係出咗啲我哋講廣東話花絮,原來佢哋想表達連外國人都對呢間壽司店好有興趣,我哋講日文可能會令人誤會我哋唔係外國人,所以我哋擺咗個大烏龍,嘥咗啲緊張同練習!」

明(3日)晚一集,Jarvis、Erica去到澀谷新興潮點宮下公園,該處是擁有19間食店的美食街,除了一次過食勻日本各地美食外,更是當地年輕人的搭訕勝地。Jarvis、Erica點了以滅火沙桶作器具的Mega Drink,上演小劇場教大家搭訕常用的日語;之後兩人猜包剪揼輸賭「誰要搭訕」,結果猜輸的Jarvis要出動撩女仔。

之後Jarvis、Erica繼續帶大家歎美食,他們推介CP值超高的和牛燒肉放題,只要7980日圓(約460港元)就可任食兩小時和牛!而針對不嗜牛的觀眾,兩人推介可大歎吞拿魚刁鑽部位的吞拿魚專門店,如每條魚只有0.8%的魚鰓背、吞拿魚心臟及腦天(即頭頂肉)等。

去到行程最後一天,2人化身文青去到隅田River Walk打卡,再在晴空塔下野餐歎三文治,節目尾聲,兩人結算今次三日兩夜之旅使費,不連機票及住宿,人均只用了3000多港元。

(即時娛樂)