中年好聲音|譚詠麟《霧之戀》歌詞讀音引發爭議 (13:38)

文章日期:2023年03月04日

無綫《中年好聲音》明晚(5日)播出的第14集將繼續進行第五部曲次回合比賽,餘下的7位選手分別獻唱《一生中最愛》、《講不出再見》、《最愛的你》、《半夢半醒之間》、《誰可改變》、《霧之戀》及《暴風女神Lorelei》,爭取晉級12強資格。

嘉賓評審譚詠麟(阿倫)在節目中道出金曲背後的故事,他指《霧之戀》很難唱︰「呢隻歌前段部分係要講出嚟,點樣吸引到人,又有味道兼觀眾唔覺得悶,係要有一個技巧。」語畢,阿倫即場示範。當唱到「或睡或現閃爍(音『瀝』)不停」時,他望着周國豐說:「你應該有嘢講嘅!」周國豐笑言:「應該係閃爍(音『削)』嘅,但嗰個年代係好多人讀閃爍(音『瀝』),所以情有可原。」校長聞言解釋,指兩個讀音有分別,一個是指「鬼祟」,另一個是指「閃吓閃吓」。

梁浩銓獻唱《暴風女神Lorelei》時引爆全場氣氛,被車婉婉讚「有火」。張佳添亦說︰「呢個舞台今晚係屬於你,你有20幾歲嘅活力!」阿倫表示︰「佢個眼神好有火!」梁浩銓趁機會對在場的媽媽說︰「我媽媽係好鍾意譚詠麟前輩,所以我一定要唱好呢首歌。」顏志恒獻唱《講不出再見》,他演唱時加入了一些特別元素,阿倫與肥媽同時互望大叫「佢玩嘢呀」。伍仲衡說︰「聽到有故仔,唔係淨係唱K,你唱《一首歌一個故事》仲好聽。」阿倫聞言叫顏志恒唱兩句,顏志恒即背對鏡頭重演100強表演時的畫面。阿倫讚︰「佢好掂喎,把聲好靚,低音好靚。」

(即時娛樂)