江嘉敏心思思想再剪短髮 為角色剃光頭都冇問題 (15:39)

文章日期:2023年03月04日

劇集《新四十二章》前晚大結局,江嘉敏(Kaman)在劇中飾演「邵桂芝」,當日拍攝時為角色剪了一個男仔頭髮型。隨住劇集播完,Kaman在社交平台分享當日剪短髮前後的感受。她說︰「最近呢個星期都好開心,因為收到好多好好嘅訊息。首先,前幾日去拍嘢,突然之間有個外國人走過來問我:Are you Kaman Kong?我都覺得出奇,竟然會有外國人識得我。跟住佢又話我喺《新四十二章》裡面好handsome,而家好pretty,完全係兩個人咁!原來佢七年前已經有睇《親親我好媽》,平時仲好鍾意睇我IG彈琴。媽!我得咗喇!我衝出國際喇﹗第二,《新四十二章》我出街嘅第一個禮拜,我收得最多個message就係:估唔到你都Carry到短頭髮,真係幾靚仔。當然,畀人讚外表好睇的確開心,不過我最開心嘅係當《新四十二章》播到嚟第二個星期,我收到嘅message係:『好鍾意你同子誠嘅火花,你同Judy真係賤格得嚟又好可愛,你真係越嚟越似小寶啊!』」

Kaman坦言最初知道要為角色剪短頭髮時,內心是10萬個不願意,但剪完後又覺得幾好看。她說︰「做演員就係要帶新鮮感畀觀眾,唔可以一味以一個形象見人。有一段日子的確好難捱,因為身邊總有一啲我當時信任嘅人,不斷打擊我自信:『冇嘢啊,其實望落都冇乜嘢(加成分鐘嫌棄嘅眼神同恥笑嘅聲音)!哇!你以後真係唔剪短你個頭!好X7啊!』不過我知道,難捱嘅日子過咗去啦。最緊要係依家《新四十二章》播出街大家會鍾意邵桂芝。我好感恩阿Joe監製死都要剪短我個頭,感恩武哥寫一個生鬼跳脫嘅角色畀我,亦感恩遇上會一齊癲嘅搞笑嘅對手,都要感恩自己當初堅強落嚟,繼續做好邵桂芝!多謝大家愛上邵桂芝Monica。如果你問我,下一套劇要我光頭得唔得?嚟啊!我準備好喇!希望大家記住,我係演員-江嘉敏。#有少少心郁想剪番短個頭」

(即時娛樂)

相關字詞﹕江嘉敏 新四十二章