隱形戰隊|劉穎鏇為角色操練3個月 林子善獲監製力捧 (18:12)

文章日期:2023年03月04日

馬國明、陳山聰、陳展鵬、江美儀、唐詩詠、劉佩玥、劉穎鏇、林子善等主演的無綫新劇《隱形戰隊》下周一(6日)晚首播,以警隊中的反恐特勤隊(CTRU)及隱形任務戰略部隊(POTT)如何攜手協力偵破多宗大型案件為故事骨幹。

劉穎鏇在劇中飾演CTRU成員「邢風」,為角色花了3個月操練,她感激林子善代安排健身中心及教練︰「嗰時每星期操5日,每次個半鐘左右,鍛練手臂、背、腿同臀部等唔同部位,再花半個至一個鐘跑跑步機。我臀部唔多肉,要練出蜜桃臀要花特別多時間。就算冇時間健身,我都會盡量跑步。我喺劇入面係CTRU唯一女仔,身形唔可以輸蝕,所以狂食雞胸同飲蛋白、多菜少飯,維持咗好耐。我要成功增加肌肉量,至可以應付拍攝,因為我著嘅裝備同其他男仔一樣,有頭盔、腰帶再加埋支槍,成套嘢真係好重,依家冇乜點操未必拎到。」談到她在劇中不時以小背心上陣,劉穎鏇說︰「係監製主意,主要係想展示我努力操練嘅成果,露吓當時嘅手臂同膊頭,去配合角色硬朗性格。」

劉佩玥飾演為求破案勇於走偏鋒的POTT成員Shadow,出場一幕以超貼身戰鬥服上陣,露出溫柔而神秘的笑容,加上開槍快狠準,面對壞人時絕不手軟,有「糖衣女硬漢」稱號。林子善飾演唐詩詠哥哥喬帶囡,為人重情重義、任勞任怨、聰明機智,亦懂得為別人設想,但因為一粒子彈而失去了一條腿。他除了要承受永久殘缺的身心之痛外,也在職場上受到欺凌。林子善透露在劇中有不少喊戲︰「有時一返到公司啲戲就要喊,跟住第2場笑,第3場普通,第4場又喊。嗰段時間,體力同情緒好辛苦。我喺劇入面有好多對白,要背好多嘢,係我咁多年最吃力嘅一套劇,一個禮拜總有4、5場喊戲,好在係唔使打。呢套係我繼《怒火街頭》之後角色發揮最大嘅,Jazz(監製)成日講笑話︰『我係寫畀你捧紅你㗎,我搵幾大視帝視后捧你呀』,我好感恩佢畀咁嘅機會我,真係好難得。」

(即時娛樂)