容祖兒黃偉文21個月冇見 倫敦重聚 Wyman阿Sa撐枱腳 食足7粒鐘 (14:11)

文章日期:2023年03月06日

身在倫敦的黃偉文(Wyman)近日不停跟老朋友敘舊,Wyman跟容祖兒原來已有「破紀錄」的21個月沒見面,Wyman在Ig貼了和祖兒面貼面合照:「朋友係,喺巴黎做完嘢,突然發現多咗兩日假期,即刻坐火車嚟倫敦探我。 #三月會有好多朋友嚟倫敦 #幫手數吓總共有幾多個。」祖兒則引用由Wyman填詞的《東京人壽》分享重逢感受:「趁一切都正好,撮合無盡的偶然來盡興。」

2人只有一天半的時間相聚:「我們吃了四餐,行街行到最後一分鐘,揀了超級多靚衫。(有佢喺度嘅行街係零舍不同,有番以前行Joyce嘅感覺,充滿驚喜!)update一番,聚舊就是這樣,自自然然,沒有特別要吃什麼米芝連餐廳,因為食物根本不是主菜,珍惜這些寶貴的相聚,希望下次見面不用等太耐。」

除了祖兒外,Wyman還跟蔡卓妍(阿Sa)在倫敦相聚,雖然2人相識20多年,卻是首次2人單獨約出去食飯,Wyman搞笑寫道:「佢(阿Sa)send message 俾我約食飯嗰陣,第一吓我以為係騙案。因為幫佢寫歌寫咗廿幾年,呢次係第一次,係,真係第一次,單獨約出嚟食飯。仲要係喺香港咁近唔約,喺倫敦先約,不過呢餐飯一食食咗七粒鐘......忍唔住諗,如果佢19歲嗰年就約我食呢餐飯,長度好可能只有45分鐘。大概今生有些事,是提早都不可以。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕容祖兒 黃偉文 蔡卓妍