中年好聲音|12強誕生 李佳實力獲阿倫認可 魏嘉信爆喊感謝太太 (15:49)

文章日期:2023年03月06日

無綫節目《中年好聲音》昨(5日)晚播出的第14集,是第五部曲次回合《譚校長金曲!爭入12強!》,一輪激戰過後,12強名單正式出爐,分別是周吉佩、羅啟豪、龍婷、支嚳儀、曹敏寶、吳大強、梁浩銓、顏志恒、涂家堯、林鉫徫、丁文俊及李佳。本回合奪得91分的支嚳儀獲頒MVP,至於魏嘉信、何博文及鮑聖光則被淘汰。

昨晚表現最亮眼的,是獻唱《半夢半醒之間》的李佳。譚詠麟(阿倫)指廣東話版《半夢半醒》好多人聽過,但普通話版《半夢半醒之間》則別有韻味,阿倫即場高歌數句普通話版,擅長唱普通話歌的李佳以Bling Bling戰衣上陣,駕馭整個舞台,最終獲89分,成為昨晚一集最高分,阿倫大讚:「你係一個唱將,一個好唱得嘅人!」張佳添則說:「你𠵱家係從容不迫,但係振振有力。」伍仲衡則說:「你係進步得最快,你最初好多技巧,但𠵱家聽到味道。」

至於最感人洋蔥位,是本集被淘汰的魏嘉信。獲太太到場支持的魏嘉信,在台上發表感言時,不禁淚崩說:「老婆,一路都唔想你嚟睇我比賽,係因為唔想你睇到我輸,反而今日好開心,因為有你喺度,冇晉級到都唔緊要,你一直喺度支持我,解開咗我嘅心鎖。」魏嘉信再向太太發表愛的宣言:「成個比賽係我同你一齊參加,如果冇你喺背後幫手同支持,冇可能走到呢一步,真係要好多謝我太太,我係好愛好愛好愛你。」

《中年好聲音》12強選手日前拍攝《不再猶豫》MV,3分鐘足本版本今(6日)晚8點半翡翠台首播,「See Saw 先」社交平台亦同步播放。今次MV造型吸睛,12強選手化身Rock仔Rock女,造型以紅、白、黑為主色Tone,再加上皮褸、鍋釘等元素,型爆十足兼Rock味勁濃。

(即時娛樂)