張敬軒赴倫敦開騷 逾300歌迷擠滿機場 唱歌送行 場面墟冚 (12:28)

文章日期:2023年03月07日

張敬軒將於3月16日在倫敦Royal Albert Hall舉行3場《The Prime Classics Hins Live in London 張敬軒倫敦演唱會》,他是首位於這個殿堂級場地,舉行3場演唱會的華人歌手。昨晚(6日)軒仔出發飛往倫敦「備戰」,現場逾300名歌迷送行,場面墟冚。

向來嚴謹的軒仔特意跟團隊提早10天前往英國,可見他對相當重視今次演出,他解釋:「主要係適應時差,等自己狀態好啲,同埋能夠喺咁殿堂級嘅場地開演唱會,真係好榮幸,加上係第一次喺呢個場地表演,好多嘢都唔熟悉,自己同團隊早啲過嚟,所有嘢都好好準備,可以帶畀觀眾一次好好音樂旅程。」主辦方為隆重其事,亦特別訂了世界級殿堂錄音室為今次演唱會綵排,其實軒仔赴英前,行程緊密,除了閉關式準備演唱會,又拍了2個廣告,難怪他笑說:「上到機真係可以有覺好瞓。」

昨晚機場外早已聚集軒仔歌迷,當軒仔現身時,歌迷歡呼尖叫。一向愛惜粉絲的軒仔,得知歌迷等候數小時,甫下車便跟他們簽名、合照,並說:「好耐都冇見大家唔戴口罩個樣。」又多次表示:「多謝大家咁山長水遠嚟到。」有歌迷索性叫軒仔「帶埋我走」,軒仔說:「但我啲行李已經爆曬啦喎,咁我要買個大啲嘅喼。」

隨後他又跟站在另一邊的歌迷說:「嗰邊冇行人路呀,我過唔到嚟呀,唔好意思,多謝大家。」歌迷則大唱:「來讓我跟你走,流浪天邊海角...」聽得軒仔十分冧豬。除了送機,軒仔的香港官方歌迷會內,更有超過500位歌迷,將由香港飛往倫敦支持軒仔,認真厲害。

(即時娛樂)

相關字詞﹕張敬軒 倫敦