隱形戰隊|林子善截肢角色派洋蔥 冇戒趷腳習慣 嚇壞老婆 (14:17)

文章日期:2023年03月07日

由陳山聰﹑馬國明﹑陳展鵬﹑江美儀﹑唐詩詠﹑劉佩玥﹑林子善等合演的無綫劇《隱形戰隊》,昨晚(6日)首播。昨晚揭開4位主角Ocean(馬國明飾)、Cool Sir(陳山聰飾)、Madam Q及囡囡(林子善飾)的「子彈情仇」。

首集中身分成謎的Ocean,原來多年前與3名好友執行任務期間,向囡囡膝頭開了一槍,由於動機成疑而惹網民討論。最終囡囡因傷勢嚴重要截肢,活動能力或職場生涯均極受影響。每次子善出場時,無論趷腳還是雙手配合動作相當像真,讓觀眾能代入其角色處境;而囡囡截肢後嘴唇發白、臉如死灰般躺在牀上的一幕,更讓人心痛。

談到飾演截肢角色,林子善透露因太長時間投入角色,以致拍完後一時三刻也未能完全「戒掉」趷腳習慣:「我有幾次趕港鐵(北角轉將軍澳),我跑跑下都不自覺趷腳,因為嗰3、4個月每日開工好長時間,習慣趷腳,後來拍完套劇個零月,耐唔耐都仲有少少趷腳,我老婆問我做乜趷腳,我係佢問先知自己趷咗。」

林子善坦言事前做足功課及角色分析:「有上網睇截肢嘅人點行動同日常生活,因為我個角色係截咗肢,直情冇咗一大半嘅腳,演戲時要好清楚自己動作,如果截咗肢係點,擺嘅腳位要好清晰,要知道自己有啲咩動作做唔到,再去同導演溝通。」

相關新聞:隱形戰隊|劉穎鏇被封新一代性感打女 跣膝飛撲捉「喪屍」

(即時娛樂)