花姐初登大銀幕 客串《流水落花》 MIRROR:畀我哋笑下都好 (19:04)

文章日期:2023年03月07日

由鄭秀文(Sammi)﹑陸駿光和談善言等合演的《流水落花》現正上映中,男團MIRROR經理人黃慧君(花姐)亦驚喜客串。

製作組昨天(6日)在社交網貼出訪問花姐片段,原來今次是花姐首次拍戲,她坦言心情忐忑及感到大壓力,花姐說:「今次係我處女作嚟嘅,即係我嘅處女作就獻咗畀Sammi,我個角色就係士多老闆娘,導演(賈勝楓)聲稱我係好直率,同Sammi識咗好耐嘅朋友咁樣,我估點解佢(導演)會搵我呢?九唔搭八咁樣又未做過戲,點解佢會搵我?咁我通常就估,我諗佢都應該係要搵一個粗魯嘅肥師奶,但又唔係喎,我又覺得點解又會文縐縐咁喎,所以嚟之前,我係好大壓力㗎,我好驚導演叫我做賢良淑德嘅高貴女人,咁我就死喇,其實我應承嘅過程,我係好忐忑,我都有問MIRROR成員,我係咪應該咁樣做嘅,但係佢哋都話:『咪做囉,你得閒咪做囉﹗做嚟畀我哋笑下都好呀咁樣。』」

(即時娛樂)