劉江揭離巢原因 劇本質素一般 冇好對手似帶住小朋友演戲 (14:28)

文章日期:2023年03月08日

76歲劉江2020年離開無綫,結束38年賓主關係。他近日與呂珊接受由楊紹鴻主持的港台節目《一起走過的歲月》訪問時,透露當日決定離巢的原因。楊紹鴻在節目中表示︰「江湖傳聞你離開無綫係因為冇對手,冇好嘅對手?」劉江直認︰「係,冇錯,真㗎。若果要講,咁會得罪好多人,唔講啦。」楊紹鴻指無綫有不少好戲之人,劉江表示︰「唔係㗎,好戲嗰啲未必擺埋一齊,因為點解呢,好戲嗰啲,拆開晒,所以我撞親嗰啲... 我帶住一班小朋友去做戲,就係咁簡單。(最大問題係嗰班小朋友唔聽話?)都唔係,佢哋都好禮貌咁聽你講,不過就冇乜點樣改進咁解。」

楊紹鴻直言劉江不再拍電視劇或繼續演藝生涯,是香港娛樂圈的損失。劉江聞言說︰「其實我唔係話唔做,我好大戲癮,問題係有人搵你、有個好角色搵你先得㗎﹗冇呀嘛﹗(你成日話人呃你?)咁又係呀,每個都係老千,一定同你講你個角色好重要,呢個角色好適合你,非你莫屬。因為... 好難講,因為嗰個電視台啲劇本質素一般,我哋演出時日日思考點樣做好場戲。其實係好難,你盡咗力,只能夠令到佢話ok啦,唔係太差,但係我哋唔係咁諗,我哋希望做得好睇,等觀眾不停叫好,追看落去,但係冇呀嘛,冇呢種激情。入到去開工嘅時候,你覺得有啲意興闌珊。」

不過,劉江坦言偶然也會遇上好劇本,如劇集《平安谷》就是一個好好的劇本。他續說︰「其實拍《平安谷》嗰年,我想唔做㗎啦。傾傾吓(續約)嘅時候,佢話有個戲搵我做,我話聽吓咩故仔先。上面話︰『同劉老師講咗(故事)之後,佢可能有興趣會簽番(約),你哋搵佢傾吓啦﹗』咁我入到去,編審監製喺房入面,我問有冇第二人選先?佢話冇,我就坐低聽。如果有,我就話『你就用佢啦』,然後就會走。佢講完故事後,我覺得對我係個挑戰,咁就再簽約一年。」

劉江強調絕非退休,只要遇上好作品、有合適及可發揮的角色就會復出幕前。他說︰「冇得發揮就唔做,冇意思。酬勞呢,就咁樣講,冇戲做就要多啲錢,反正你搵我嘛,(酬勞)咪嗌到你畀唔到為止。如果有戲做,酬勞可以少啲。」

(即時娛樂)