隱形戰隊|劉穎鏇彩虹水著Look曝光 難忘抵冷做「出水芙蓉」 (12:27)

文章日期:2023年03月09日

無綫劇《隱形戰隊》集合四大元素—劇情、動作、性感及懸疑,眾演員的身材更是焦點所在。女主角Body之爭,則非劉穎鏇(Tiffany)與劉佩玥(阿Moon)莫屬,被封新一代性感打女的Tiffany,操出女性10%極限體脂及蜜桃臀,練成「最強Body 2.0」,不但腰前馬甲線清晰可見和腰肢零贅肉,臀部更升呢至「蜜桃臀」,展示為時幾個月地獄式特訓成果。

明晚(10日)一集,Tiffany身穿水著畫面將登場,根據官方發布宣傳照,一身「彩虹戰衣」的Tiffany,以出水芙蓉姿態出場,其中一張從未曝光全新濕身水著照,除了Tiffany身上面的水珠,其身後的水花背景及飄逸秀髮,令性感指數大大飆升。

在另一輯照片中,Tiffany婀娜多姿的上水背影亦相當吸睛,除了身形煞食,Tiffany表情亦可愛嬌俏,魅力指數爆燈。至於肩負「誘惑擔當」的Moon,則身穿粉紅色斜肩設計一件頭泳衣登場,除了突顯白晳肌膚,一雙修長美腿亦是相當屈機。

Tiffany表示拍攝當日早上「唔敢食嘢」:「我練咗啲腹肌都好想出到,但嗰排開工都開得密,冇特別抽到時間再操好啲,所以只能朝早唔食嘢,淨係飲齋啡去keep。其實我哋拍嗰個泳池,因為畀個屋苑遮住咗啲太陽,我記得拍嗰日係超級凍,我每次落水都好似入咗冰水咁,最慘係我又怕凍啦,嗰日落到水當然超凍,但唔落水企喺度其實都係凍。」

Moon則指拍攝當日除了沒陽光,而且很大風,她全程最擔心Tiffany:「我哋鏡頭前面可能好靚啦,但其實暗底係起雞皮,我哋互相幫大家取暖,例如佢落咗水或者上水,我就好緊張畀條毛巾佢,或者問佢凍唔凍、要唔要飲熱水。都好彩有佢陪我,都拍得幾開心,因為拍攝場地好多人,又好好玩。」

(即時娛樂)