魏浚笙登豪華遊艇拍廣告勁興奮 忍口戒肥膩食物保持狀態 (18:07)

文章日期:2023年03月09日

演而優則唱的魏浚笙(Jeffrey),近年人氣急升,成為廣告商寵兒,近日Jeffrey為護膚品牌拍廣告,品牌特意安排一艘豪華遊艇出海拍攝。身穿白恤衫的Jeffrey愈拍愈投入,雖然當天氣溫驟降,工作人員也擔心Jeffrey着涼,但他表現專業,並興奮說:「我係第一次上巨型遊艇拍廣告,感覺好奇妙,一來當日天氣好好,天空好靚,拍得好開心。」

之後導演安排Jeffrey到船邊拍攝,期間Jeffrey突然跳上船邊,他說:「當日我記得拍攝嘅時候,為咗出嚟效果再好啲,我有擒上船邊畀攝影師影相同拍片,我知道嚇親客戶同工作人員,但我認為自己屬於海洋,每次見到海都會好開心。之前拍嘢試過玩快艇,見到大海就會好興奮!以前亦試過潛水,原來潛到落海底嗰種無重狀態係咁正。」

去年尾,Jeffrey以獨立歌手姿態,推出首支單曲《第一個迷》。努力向歌手夢進發的他,全靠自己節制管理,做足準備以回敬樂迷及粉絲。已習慣每星期做五日運動的Jeffrey,無論放假休息抑或開工收夜,都會堅持操練,若有工作需要,更會一星期做足七日運動。

以前最愛吃肥膩食物,但當知道要用上好多時間運動,才能抵消這些美食時,現在的Jeffrey 已學會忍口。問Jeffrey今年是否全力進軍樂壇,他說:「第2首派台歌已經揀好Demo,但成個大方向同Creative要再同團隊開會傾,嚟緊會出3至4首派台歌,希望可以同到唔同嘅音樂人合作,但講到跳唱,暫時未必會嘗試,始終自己唔太叻。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕魏浚笙