亞洲電影大獎|洪金寶獲頒終身成就獎眼泛淚光 笑言要棄武從文爭影帝 (23:19)

文章日期:2023年03月12日

洪金寶在今晚舉行的《第十六屆亞洲電影大獎》上獲頒「終身成就獎」,他上台領獎時獲全場起身致敬。洪金寶致辭時心情激動得眼泛淚光,太太高麗虹亦眼濕濕。洪金寶說︰「本來我都好平靜,但係呢一刻我忽然間想喊。喺呢3年,喺呢個疫情入面,我哋嘅電影圈好靜,尤其是動作電影,靜到不得了,乜都做唔到。我每日就係朝早去買餸,食完中午飯後,下晝再去買餸,食夜晚嗰餐,冇嘢做。電影對我嚟講,好似冇乜關係咁。我喺度諗,我係咪同電影圈冇關係嘅呢?但忽然間,聽到亞洲電影大獎畀一個終身成就獎我,真係好意外,好驚喜,好高興﹗」

洪金寶表示太太為他挑選了今晚這身服飾,他穿上後曾覺得太隆重,認為應該等獲得「最佳男主角」時才穿上,惟太太不認同。洪金寶續說︰「我老婆同我講︰『傻佬,最佳男主角邊有終身成就獎分量重?最佳男主角每年都有機會攞,但終身成就獎要做幾十年先有機會攞。』所以我就著咗呢套衫嚟。著完呢套衫,我又喺度諗,幾時先有機會攞最佳男主角呢?要拍啲乜嘢戲先可以攞到呢?唔通依家再叫我去練功,我依家7條有1啦,冇咁多精力。」

洪金寶笑言決定棄武從文,要練成「毒舌」口才,然後拍攝電影《毒舌特工爺爺》,相信這樣就有機會贏得影帝獎項。他笑言︰「仲要呢部戲上映時,唔准有任何電影上,上網嘅電影都唔准,淨係呢部《毒舌特工爺爺》做一年,咁我諗我嘅票房都應該幾高。」洪金寶最後恭喜《毒舌大狀》打破香港史的紀錄,也多謝觀眾那麼支持香港電影。

(即時娛樂)