張致恒疑跟老婆和好 雯雯︰唔係表面一兩個動作代表一切 (15:01)

文章日期:2023年03月14日

張致恒(Steven)和太太區燕雯(雯雯)2019年結婚,現育有3子,夫妻關係時好時壞。兩人2021年底開始屢傳婚變,雯雯曾直斥Steven「又廢又懶」,指Steven沒錢拿回家,孩子連搭車也沒錢,因而不能上學。她揚言有底線,不能容忍,「2023年不能再跟一些沒進步的人在一起」,要找出路救自己和屋企,希望3個兒子及幾頭愛犬等她。

雯雯昨天在社交平台上載Steven和大仔一同打保齡球的片段,留言︰「平日總是面對吵吵鬧鬧... (差不多四歲,什麼已經懂)今日難得的親子活動,看到他的笑容了。$60半小時,黃埔。」加上日前有指她與Steven帶同細仔外出時,一盒飲品兩份飲,夫妻關係疑好轉。

不過,雯雯隨後在社交平台留言︰「兩個人係咪真係能夠相處到,並唔係靠一兩個小動作,而係大家係咪同一個生存理念同方向,單一個人行動努力係冇可能照顧到一個家庭。有冇和好,亦唔係表面一兩個動作就代表一切,看圖作文小朋友也懂。只可以講有小朋友嘅家庭,並唔係咁簡單。」

(即時娛樂)