隱形戰隊|江美儀1場戲換5個情緒 被非「人話」對白考起 (15:51)

文章日期:2023年03月14日

無綫劇集《隱形戰隊》昨晚(13日)一集劇情講述邢風(劉穎鏇飾)與Madam Q(唐詩詠飾)成為「活人狩獵」受害者並同告受傷,身處指揮中心的Madam Fong(江美儀飾)因擔心女兒邢風大為緊張,一度含淚失控大叫:「白車到未?搵人答我,叫佢哋盡快!」不過,Madam Fong為顧全大局迅即回復冷靜並一口氣發號施令,之後急步前往停車場欲奔往醫院看愛女,惜因為未能開動駕駛引擎加上上司指示,只好留在指揮中心。江美儀當刻雖已一臉哀傷,但仍專業地強忍淚水,以強悍語氣回應上司,冷靜數秒後抹掉淚水返回崗位。很晚才趕往醫院的Madam Fong,見愛女睡得安穩兼傷勢不重,含淚檢查女兒情况兼為女兒蓋被,露出慈母模樣。Madam Fong之後教訓邢風並指其不配做警察時,邢風表現倔強,含淚反指母親未能走出丈夫離世陰霾。

談到昨晚一集的喊戲,江美儀指觀眾看時似一氣呵成,其實是分幾天拍攝,因此維持情緒有一定難度。她說︰「記得係拍醫院嗰場先,然後再拍番車嗰場,所以要記得個情緒,同埋要連貫番成場戲嘅節奏,呢個就係難度所在。我拍停車場嗰場戲,第1、2個take係做錯咗,要監製指正。嗰場戲難演,因為我好心急想去醫院,但又唔可以去,要即刻收番啲眼淚上去做commander,去到醫院終於可以喊出嚟。」

江美儀指拍喊戲對演員來說心理壓力很大︰「監製好好,每次拍喊戲,佢都係擺第一場拍,等你個情緒唔使抑壓到去最尾嗰場好攰時先拍。」她指「講到嘔泡」的對白比起喊戲更難搞︰「大家見到我啲對白比較難講,同埋監製對鏡頭要求好高,可能一take過要講晒半頁紙甚至一頁紙對白,啲對白又一定要好肯定咁講出嚟,一唔夠肯定就要由頭嚟過,所以要好集中精神,個人好攰。我覺得呢套戲嘅考驗,係要你好人性化去講啲唔係人講嘅嘢,跟住又要有感情又要好firm。」

(即時娛樂)