李克勤5月再踏紅館開個唱 順老婆意著西裝真空上陣影海報 (23:26)

文章日期:2023年03月15日

李克勤相隔6年再踏紅館開個唱跟歌迷見面,5月13日至16日舉行《 弦續李克勤‧港樂演唱會》,演唱會於3月22日優先訂票,3月29日公開發售。

是次海報拍攝非常大陣仗,因李克勤希望與港樂近60人大樂隊一起拍攝留念,特地移師到演奏廳進行,由早影到傍晚。20年前克勤曾與香港管弦樂團合作過紅館的演唱會,20年後大家再次相逢,感情經過歲月,亦增加了厚度,所以海報計設上亦沿著濃濃友情出發,用兒時玩具帶出由細玩到大的溫馨及歡樂。

克勤笑說:「影海報當然心情係極度興奮,好大陣仗,人多勢眾,覺得好熱鬧,好開心,回想對上一次合作,已經係20年前。當年我只係7、8歲,哈哈哈!嗰種感覺係,你識個朋友20年,再一次合作,大家無論係感情、功力上都有升華。今次張海報主要想表達這個騷,主要話畀大家知,音樂可以有好嚴肅一面,亦可以好輕鬆快樂, 個騷好認真做亦可以好好玩。」

是次挑選西裝拍照,克勤說都是由老婆盧淑儀負責揀衫,他笑言:「我拆開個衫袋,以為帶少了襯衫,點知打畀老婆,佢話:『你識咩,總之入面真空啦,乜都唔使著,係咁先靚。』老婆話乜就乜啦,覺得入面涼浸浸咁。影嗰陣有工作人員竟然提我,李生你走光呀。麻甩佬都有人提走光,我覺得好好笑。」

克勤說疫情後,相信每個對音樂有憧憬的歌手,都等到頸長,好恨再一次在紅館做騷,「今次個騷,我希望歌迷觀眾可以多些參與,已經在社交媒體叫歌迷留言畀我想聽咩歌,大家同我一齊揀」。會否有特別嘉賓?克勤賣關子:「有,其中一晚有個來頭好猛嘅嘉賓,睇大家買飛買唔買得中啦。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕李克勤