陳嘉桓忙皮紋分析事業 拍拖隨緣 拒戀性格複雜男 (13:35)

文章日期:2023年03月16日

陳嘉桓(Rose)近年主力做皮紋分析工作外,也有參與電影演出。曾出過泰國和韓國旅遊書的她,計劃今年推出皮紋分析書及開設網上影片平台。Rose表示經歷了3年新冠疫情,不少行業被迫停擺,契媽兼指紋拍檔Janey Chau的美容生意曾停業過一段時間,反而讓她們在指紋生意上有更好發展,致力培訓分析師。她希望藉着這幾年對指紋的研究,幫過很多不同人物關係的溝通個案,還有近大半年慈善贊助幫低收入家庭解讀報告,出書去做慈善並幫助家長跟孩子溝通,特別是90後的新一代家長,如何教養小朋友。

Rose坦言沒特別想過生小朋友︰「好在有細B(同母異父弟弟),佢今年二年班,佢喺指紋路上幫咗我好多。我學完皮紋分析,第一個實習對象就係媽咪,因為佢當時佗緊細B。我做咗個實證,懷孕期好緊要,對BB腦部發展好緊要。好多人話贏在起跑線,起跑線唔係揀學校,係喺個肚入面,喺孕期內已開始鋪嗰條路。我生小朋友就隨緣啦,暫時希望呢幾年繼續推廣大腦皮紋分析,始終喺香港唔係好普及,但有時見新認識嘅朋友仔,一睇佢哋10隻手指已經知晒佢哋性格、細個學習模式。佢哋覺得好神奇。我都見過好多媽媽,將自己年輕做唔到嘅嘢,寄望喺小朋友身上,但小朋友先天潛能未必同媽媽相同,可能佢哋有第二個發展。我喺呢段時間幫咗好多家庭,佢哋學習模式係咩,好多都擔心揀學校、揀咩科啱佢哋,移民去到新環境佢哋性格又會唔會適應到,呢個都係我哋報告幫到嘅地方。」

對工作滔滔不絕的Rose,拒透露有否拍拖。她表示工作很忙,連陪家人和愛犬的時間也很少,何况抽空找另一半。Rose坦言:「隨緣啦,始終自己指紋簡單啲,有時遇到性格複雜嘅男士就唔係幾啱,期望之後,可能睇下有冇識到個啱先算。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳嘉桓