隱形戰隊|許家傑遊走殺人犯邊緣獲讚可塑性高 羅孝勇演有型殺手 拍打戲圓夢 (14:46)

文章日期:2023年03月16日

無綫劇集《隱形戰隊》昨晚(15日)及今晚一集圍繞「黑心殺人換心」案,講述Cool Sir(陳山聰飾)昔日警隊戰友兼好友凌毅(許家傑飾),自未婚妻Fanny(謝文欣飾)遇車禍身亡後失聯兼退出警隊,,原來一直獨自追查Fanny死亡真相。幾經轉折,凌毅查出當年周昌盛(杜燕歌飾)為了救病危女兒周曉悅(葉蒨文飾),竟買兇殺死Fanny並奪取其心臟為女兒作移植手術。得悉真相後大受刺激的凌毅,理智盡失綁走周曉悅,並揚言要在昌盛面前直播生劏周曉悅奪回Fanny心臟。

許家傑飾演遊走殺人犯邊緣的奸角,因本性熱血善良、對未婚妻情深專一及成為受害者,獲不少觀眾同情,讚許家傑可塑性高。除了許家傑,羅孝勇的演出亦獲觀眾稱讚。劇情講述Ocean(馬國明飾)與Madam Q(唐詩詠飾)在醫院追捕殺手陳環(羅孝勇飾),兩人在升降機內與陳環來個眼神對峙,陳環一手掀起被單、一手開槍射向Ocean,Ocean身手敏捷地反擊。兩位男角被觀眾讚有型,監製文偉鴻亦讚羅孝勇︰「從未見過咁有型嘅羅孝勇。」

羅孝勇說︰「十分多謝監製同拍攝團隊對我嘅幫忙同照顧,亦好多謝武師同我一齊分析動作上點樣可以配合鏡頭打得更好睇。今次好難得,終於可以拍到自己好鍾意嘅動作戲。我覺得係緣分,因為咁啱我參加完《明星運動會前哨戰:Fight盡》拳擊賽攞咗冠軍,當時為咗個比賽我操練咗好一段時間,體格同精神上比較ready拍打戲。」

談到大獲好評的升降機內槍戰戲,他表示︰「呢場戲有個難處,因為我件護士衫係短袖,手臂唔可以加保護墊,所以所有打鬥場面都要硬頂。不過,我為求有真實感,豁出去希望盡力做好,最後喺唔係好多Take之下順利完成,返到屋企見兩隻手臂瘀晒。依家睇番原來大家咁鍾意呢場戲,咩都值得。」

(即時娛樂)